24748
netweters
|
152268
antwoorden
|
20687
vragen
|
Sinds een paar dagen werkt de vtmgo app niet meer, deze start wel op.
Zodra ik iets wil kijken krijg ik nog wel de reclame maar als de serie zou gaan starten krijg ik een foutmelding en is t afgelopen.
Ik vermoed dat het komt door de nieuwe versie van de telenet box die sinds vorige week uitgerold is.
Dus benieuwd of er meer mensen last van hebben.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: VTM go app
Opgelost! Ga naar oplossing.
5.03 heeft VTM go probleem opgelost
Nu werkt wel de go play app niet meer
Zal wel opgelost worden binnen een maand of 6
Vandaag de fabrieksinstellingen nog eens terug gezet, in de hoop de nieuwe versie te krijgen. NIET DUS.
Wat werkt er niet aan GoPlay?
Dat is immers helemaal geen app op de TV-box, dat is gewoon een snelkoppeling naar "Zenders > Zenders > GoPlay". Enige verschil is dat de layout iets anders is als je via "Apps" gaat.
In tegenstelling tot VTM GO, VRT Max, Netflix etc. welke wel een echte app zijn die aangeleverd worden door die bedrijven. Bij GoPlay wordt de videoplayer van de TV-box zelf gebruikt, wat ze ook gebruiken voor oa Streamz & andere programma's op aanvraag. Problemen met dat platform kan (en moet) men veel sneller oplossen.
Dank je,
heb ik net gedaan, en de nieuwste versie in ons geval blijkt nog steeds 5.01 te zijn.
Voordien in elk geval heb ik ook geprobeerd om alle verbindingen los te maken en opnieuw in volgorde van modem naar TVbox aan te sluiten en dat zorgde er nu wel voor dat VTM Go en VRT Max apps normaal werken.
Na de voormelde herstart werkte beide apps niet meer. Opnieuw alles losgemaakt, toen geen VTM Go en slechts deels programma’s van VRT Max.
nog eens opnieuw alles los en opnieuw in volgorde van modem af aangesloten….nu werkt het weer wel!?
geen idee waarom dit zo onbetrouwbaar is…
groeten,
Hugo
Geeft een errorcode gaat zelfs niet meer open
alles gecontroleerd en na 5.03 werkt alles weer ook de go play die eerst niet werkte maar nu wel dus eindelijk is alles weer in orde
En ook hier werkt alles weer na de nieuwe update.
Beste,
Ik heb het hier ook eveneens eens nagekeken en idd alle apps werken perfect zoals het zou moeten zijn.
Bedankt allemaal voor de feedback en veel kijkplezier 😉
Groetjes Tom
Hier inmiddels ook de update ontvangen. Alles werkt zoals het moet. Dank u!
Ik kreeg vandaag plots weer dezelfde foutmelding, na de reclame stopt de uitzending en komt er weer dezelfde foutmelding in beeld.🤔
Zijn er nog mensen bij wie dit probleem weer opduikt?
Net gecontroleerd en hier geen foutmelding
Gr Elly