24748
netweters
|
152268
antwoorden
|
20687
vragen
|
Sinds een paar dagen werkt de vtmgo app niet meer, deze start wel op.
Zodra ik iets wil kijken krijg ik nog wel de reclame maar als de serie zou gaan starten krijg ik een foutmelding en is t afgelopen.
Ik vermoed dat het komt door de nieuwe versie van de telenet box die sinds vorige week uitgerold is.
Dus benieuwd of er meer mensen last van hebben.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: VTM go app
Opgelost! Ga naar oplossing.
vorige week een half uur aan de telefoon gehangen met een medewerker van telenet die het ging nakijken zei hij maar ondertussen nog niets opgelost
ben benieuwd wanneer en of ze het wel in orde krijgen want dit duurdt nu toch wel echt lang vind ik
(kregen de klanten van telenet geen 1€ per dag schadevergoeding voor een dienst die niet werkte ) of heb ik het nieuws op VTM niet goed verstaan
het is dan wel VTM GO maar de software van de Telenet TV box is naar mijn mening toch van Telenet dacht ik
ben benieuwd wanneer dit gaat opgelost zijn
grts
@rafsch140365 vrees dat dit niet zal lukken voor de VTMGo app, deze kan je nog op andere toestellen zonder probleem gebruiken en de rest van de tv box werkt nog.
is enkel voor diensten die het laten afweten waar je geen vervanging voor hebt, zoals een modem die niet geactiveerd geraakt, een tv box die niet werkt dat een eerste exemplaar in een huishouden is (vanaf de 2de tv box gaat men niet een voorkeur geven voor het probleem).
Vtm go app werkt al maanden niet heb al verschillende malen contact opgenomen maar geen antwoord .
geeft na de reclame een foutmelding of is dit een stunt om naar betalende vtm go + over te gaan 😏
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vtm go app
@Nathalie22 we hebben jouw onderwerp samengevoegd met een bestaand onderwerp over de VTMGo-app. De mede-Netweters hier ervaren dit probleem met de VTMGo-app ook via de Telenet TV-box. Ik vermoed dat dit bij jou ook het geval is?
Wij vragen ondertussen intern nog eens naar een update over dit issue.
bij deze laat ik weten dat het bij mij de VTM GO APP terug werkt
bedankt telenet
Hier idem, is heel ambetant
@Suzy schreef:
...
Wij vragen ondertussen intern nog eens naar een update over dit issue.
Ondertussen hebben we meer informatie ontvangen. Het probleem met VTM GO zou opgelost worden in de TV-box update 5.03. Deze update wordt normaal gezien eind juli/begin augustus op de TV-box uitgerold. Hou er rekening mee dat deze release datums altijd onder voorbehoud zijn, deze kunnen al eens naar voor achteren schuiven.
Is hier soms al oplossing voor ?
Wij hebben dit probleem ook ,
wij hebben 4 tv boxen en bij alle 4 hetzelfde probleem , idd op laptop of smartphone of smart tv geen last mee , enkel op de tv boxen werkt vtm go niet !
net gebeld naar telenet 3x in totaal
1x vrouw aan de lijn ging het controleren en komt terug na de wachttijd en lijn werd verbroken , 2x maal man aan de lijn ja is intern probleem die hier alarm geeft wij weten het ,
als je je ongenoegen uit dat je dit niet kunnen vind , wij betalen maandelijks rond de 200€ voor onze diensten en ze verwondert zijn dat iedereen overstapt naar andere provider krijg je als antwoord mijnheer 1x klik en al je diensten zijn geschrapt wilt u dit ? sorry hoor telefoon dicht terug bellen en terug een vrouw aan de lijn terug alles uitleggen terug onderzoek terug in wacht en dan te horenkrijgen we schakelen u door naar de juiste dienst om na 10 min wacht gewoon de verbinding te verbreken .
wat een service is dit bij telenet geworden ????
hopelijk hier antwoord en oplossing op dit probleem 🙂
Gebruik je laptop, smartphone of smart-tv is de huidige oplossing.
Eventueel kan je over zes maanden nog eens proberen of de Telenet TV-box na enkele software-verbeteringen beter functioneert.
Je kan een software-verbetering als klant niet onmiddellijk afdwingen.
Je kan alleen tijdelijk stoppen met deze functie op de TV-box te gebruiken. Eventueel kan je je tv-abonnement om die reden ook volledig stopzetten.
Er is mijn inziens voldoende aanbod via internet beschikbaar op smart-tv's.
@Lorenzo29 Waarom zou je in gods naam betalen voor 4 tv boxen. geld te veel mss?
Zet op je drie andere tv's nen apple tv en daar zullen veel meer apps op werken dan op je tvbox en eenvoudiger te bedienen.
Ik heb 6 televisies in huis 🙂 daarmee ... 2 ervan zijn smart tv's maar 1 ervan is van voor 2017 ervoor had ik 2 digicorders en 1 digibox nooit problemen ermee maar doordat ik 2 kinderen heb en elk tv op de kamer hebben en graag uiteraard naar YouTube en disney+ enz kijken de overstap gemaakt naar de tv boxen en ook ik kijk graag eens vtm go ik heb zelf vtm go + en streamz + en neen geen geld teveel maar minder tv boxen ga gewoon niet . Iedereen wil zijn eigen plekje in huis tv kunnen kijken op mijn andere 2 tv's is 1 ervan die in de keuken hangt voor de beveiligingscamera's en de andere tv hangt in de mancave daar zit een Chromecast op die ook meer niet werkt dan wel maar niet zo erg gebruik ik ook nog laptop op voor als we spelletje darts spelen ... en qua prijs betaal ik nu minder met mijn4 tv boxen dan ervoor met mijn 2 digicorders en digibox... ik heb ook trouwens de one up for 2 dus ermee dat ik wel prijzig ben bij telenet dus vrije goeie klant wel volgens mij want betalen voor 1tb internetsnelheid maar hebben wel "maar" tussen de 400 en 600 ermee ook de maar tussen haakjes omdat dit wel ruim voldoende is ...
@Lorenzo29er is een algemeen topic over dit probleem, voor het vorig weekend is hier een reactie op gekomen dat dit in onderzoek is en mogelijks met de volgende update in augustus zal opgelost zijn op de tv box, zou kunnen dat dit over het netflix inlogprobleem gaat, maar er komt een update aan.
VTM is ook op de hoogte ervan.
@Ex-Netweterkan jij eigenlijk wel nog iets positief posten over telenet dan altijd negatief te bashen op telenet hun producten????????
Je bent een klant als een andere klant is niet omdat je veel diensten af neemt en meer betaal dat
dit vlugger in orde moet zijn
We zijn met deze info niets en de prijzen van een abo kennen we al
streamingdiensten worden er niet bijgeteld iedereen betaal die maar je telt ze niet bij je telenet factuur
Dus niet overdrijven met deze hoge bedragen
Een groot gezin zal natuurlijk een hogere rekening hebben omdat er veel kinderen een gsm abo hebben
Bij ons ook al maanden hetzelfde probleem.
Krijg altijd een foutmelding na de reclame.
Alle andere app op tv werken wel.
Ook al alles uitgetrokken en terug ingestoken.
heeft een paar dagen gewerkt maar weer hetzelfde probleem
een ramp begint het te worden bij telenet
toch maar eens denken om over te schakelen naar een andere provider binnenkort als de problemen bijven aanhouden