Beantwoorden
Leo7
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

Wanneer is de TV box beschikbaar ?

Is mij beloofd maart 2020, maar intussen reeds november en nog geen beschikbaar.

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
37 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

@Steven-E 

In het verleden was het zoals je aangeeft. Sinds een zekere tijd, een maand, twee maand of reeds langer is de info op de webpagina's van Telenet veranderd. Kijk maar eens wat hier staat. Kijk ook maar bij de andere Wigo's. Vroeger stond er Digicorder of TV-Box, nu staat er expliciet TV-Box. Er wordt van Digicorder niet meer gesproken. Op basis daarvan herhaal ik wat ik reeds vroeger geschreven heb, ben je in zo een geval, laat onmiddellijk aan Telenet weten, dat je de Ddigicorder aanvaard als tijdelijke oplossing. Die aanvaarding is in geen enkel geval het afzien van het contractuele recht op een TV-Box waarbij er geen omwisselingsvergoeding is. Het probleem is dat klanten onvoorwaardelijk aanvaarden. Daarmee verzwakken ze hun positie. Als ze vanaf het begin een voorbehoud maken zittten ze in een ander geval.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

@janne_man ok, wist niet dat het nu zo expliciet vermeld stond.

Ja, jouw raad is dan goud waard, allee toch 50 euro. 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

offtopic

Daar is een pseudo wetenschap die beweert dat een website om de haverklap moet veranderd worden. Mijn pseudo wetenschap vertelt mij dat er enkel veranderd moet worden als er iets aan de producten veranderd. Je hebt gisteren gekeken en vandaag vind je het niet meer terug. Dat is feitelijk wel erg overdreven, maar gevoelsmatig komt het dikwijls zo over.

Ik vind het ook ergerlijk dat er nu nog altijd klanten gelokt worden met de gratis Triiing app.

vicvtx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

vandaag mogen gaan ophalen voor 50€

0 Likes
MrBiggiesmalls
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

Mag ik vragen wanneer je deze ongeveer had aangevraagd, ben ook al even aan het wachten vandaar ^^

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

Ik stond al lange tijd op de wachtlijst, maar heb nooit iets gehoord van Telenet.

Naar aanleiding van het bericht van @Suzy  ben ik gewoon spontaan naar een Telenet Center gegaan en heb er één opgehaald. Geen probleem, ik kreeg deze zo mee.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
vicvtx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

denk een week of 7, mss geluk gehad dat er nieuwe zijn binnen gekomen

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer TV-box opnieuw beschikbaar?

nu zal er geen probleem meer zijn voor de box in de 3 jaar dat nu komt zal langzaam de digicorder vervangen worden door een box

0 Likes