25.147
netweters
|
154.897
antwoorden
|
20.972
vragen
|
@Moderator wat is de update frequentie van de apps op de TV-box?
Ook al gebruik ik ze niet soms duurt het precies maanden totdat de apps op de TV-box bijgewerkt worden als ik dat vergelijk met mijn Android TV, ik zie het vooral aan de logo's.
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Update frequentie apps TV-box
@Peter78 schreef:
- Apple TV is nog steeds Apple TV+ (met oude logo) op de TV-box
er is een verschil tussen de Apple TV-app die je op Android boxen zal vinden en de Apple TV+ app die op de TV-box staat, die van de TV-box bevat uitsluitend het streaming aanbod terwijl de gewone (niet +) app ook toegang heeft tot de store om films te kopen of huren. Deze app is dus niet outdated, het is gewoon anders.
@Peter78 schreef:
- HBO Max was een raar geval de app was up to date maar het logo was tot op vandaag blauw met het oude lettertype...
HBO Max heeft net dit weekend een rebranding doorgemaakt (internationaal opnieuw van Max naar HBO Max) op m’n iPhone hetzelfde logo. Onder Streaming staat wel het oude logo.
andoird tv is goed tv box buitengezwierd
mis geweest tis android tv
@Peter78 schreef:
@Moderator wat is de update frequentie van de apps op de TV-box?
Ook al gebruik ik ze niet soms duurt het precies maanden totdat de apps op de TV-box bijgewerkt worden als ik dat vergelijk met mijn Android TV, ik zie het vooral aan de logo's.
- Apple TV is nog steeds Apple TV+ (met oude logo) op de TV-box
- Prime Video het duurde maanden totdat de TV-box de nieuwe versie kreeg, de nieuwe kleur van het logo was ook precies een ganse opdracht, bij streaming is het logo zelfs zwart iplaats van blauw.
- HBO Max was een raar geval de app was up to date maar het logo was tot op vandaag blauw met het oude lettertype...
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Update frequentie apps TV-box
@Peter78 We hebben dit verder intern nagevraagd. Van zodra er meer informatie is, zullen we dit hier meedelen.