Zowel YeloTV als Telenet TV werken niet - hoe TV kijken
Vorige week vloog de stroomaansluiting aan mijn twee maanden oude digicorder in brand(!), dus heb ik deze geruild voor een andere. Deze heeft ongeveer één dag gewerkt, en gaf het daarna ook op - hij liep 3x vast bij het opstarten, en daarna bij het afspelen van een programma, waarna hij helemaal niets meer deed.
Vandaag dus de digicorder nogmaals proberen om te wisselen, en uiteindelijk buiten gestapt met een bestelling voor drie TV-boxen (1 ipv de digicorder, 2 ipv andere digiboxen die ik nog had).
Omdat ik zonder digicorder zit, wou ik één van de digiboxen aan mijn TV aansluiten en voorlopig in de andere ruimte via YeloTV kijken.
Bij het openen van YeloTV krijg ik meteen de melding "Momenteel kun je niet naar Telenet TV yelo kijken omdat je klok nog fout staat. Onze tijd is 20/03/2023 - 18:44. Zet je klok eerst juist.". Erg vreemd, want mijn tijd wordt gesynchroniseerd met de NTP server van Telenet 🙂
Goed, dan maar de nieuwe Telenet TV geprobeerd. Live kijken gaat niet ("oeps, er is iets misgegaan" is het enige dat ik te zien krijg, wat ik ook doe). Dan maar een profiel aangemaakt en geprobeerd zenders toe te voegen, maar ik kan er geen enkele kiezen want bij alle zenders staat "niet geabonneerd". Bij "Nu kijken" krijg ik te horen dat ik geen zenders gekozen heb, bij personaliseren kan ik ze niet kiezen. Via de TV-gids krijg ik steeds de vraag om mijn abonnement aan te passen.
Hoe kan ik via mijn PC alsnog TV kijken? Wat gaat er mis, en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!
- Labels:
-
telenet.tv