24619
netweters
|
151230
antwoorden
|
20576
vragen
|
Vandaag, door een stomme clean actie door ccleaner ben ik één van mijn geregistreerde toestellen kwijt geraakt,en kan deze niet meer registreren.Dan maar naar Telenet gebeld met de vraag of zij één van mijn toestellen konden unregistreren,kan dit volgens hun niet en moet ik wachten tot de 90 dagen om zijn.Ik geloof absoluut niet dat zij van in Mechelen geen toestellen kunnen unregistreren, zij beheren toch het systeem.
Ik zit momenteel op vakantie en we keken avonds naar onze opgenomen programma's,wat nu uiteraard niet meer mogelijk is..big bummer!!!!
Ik ben hier helemaal niet over te spreken en vroeg me af of er iemand een oplossing/omzeiling hiervoor weet.
Telenet,die 90 dagen is echt not done hoor.Ik wens op ieder moment een toestel uit de lijst te kunnen halen.
Ze moeten dat niet doen maar kunnen het wel. Opnieuw bellen en hopen dat het een andere medewerker is en vriendelijk uitleggen dat je een probleem hebt. (Siroop smeren)
Misschien lukt het dan.
Hoe heeft geen belang, resultaat telt.
@louishufk Heb ik gisteren al geprobeerd van vriendelijk te zijn en uit te leggen dat we op verlof zijn,etc..heb het nu eens geprobeerd via facebook..hopelijk werken die vandaag.
@Suzy Misschien kan jij me hiermee helpen?
Op Suzy moet je niet rekenen op zon en feestdagen,je kan terecht bij de kraks.
Misschien kunnen ze om te beginnen die 90 dagen al eens op 30 zetten ?
@marc1201 @Theo2 het aantal toestellen waarop men zich kan registreren is beperkt tot 5 vanwege contractuele verplichtingen ten opzichte van diverse productiehuizen en zenders. Telenet is zich bewust van de stijgende vraag van klanten om dit aantal uit te breiden. Ze spreken met alle betrokken partijen om dit in de toekomst mogelijk te maken.
Als je echt vast zit, kan je de klantendienst contacteren en kunnen ze voor Yelo Play enkele toestellen uit de lijst verwijderen of voor de TV-app je lijst resetten.
@Suzy Het was ondertussen in orde hoor, maar of jullie die lijst nu wissen of wij zelf, dat begrijp ik niet goed hoor, gewist is gewist, dat maakt toch niet uit wie dat doet..
@marc1201 dit is om bepaalde vormen van fraude tegen te gaan. Anders kan bijvoorbeeld één klant een Play More pakket nemen en alle buren van de login voorzien en zo iedereen laten meegenieten van het pakket zonder enige beperking.
Bij Telenet zijn er verschillende beperkingen die vaak contractueel ook zijn vastgelegd met de mediahuizen. Enerzijds heb je de beperking in het maximaal aantal geregistreerde toestellen en anderzijds zijn er voor sommige zenders beperkingen in het aantal gelijktijdige streams dat je ervan kan bekijken.
Ook zijn er verschillen in wat je kan bekijken op je decoder en wat je op de app of website kan bekijken. Of wat je op je eigen netwerk thuis kan bekijken of in het buitenland (of buiten de EU).
Ik deel alvast enkele informatieve artikels hierover:
Kan ik begrijpen, maar waarom dan de 90 dagen niet inkorten ? Wordt het geheel toch soepeler, kan je meer wisselen zonder de vijf te overschrijden.... nu het toch vlotter begint te gaan.
@Theo2 sowieso is men hierover (aantal geregistreerde apparaten en de periode) bij Telenet aan het nadenken, maar is dit jammer genoeg niet iets dat Telenet op zichzelf kan en mag beslissen. Jullie zijn alleszins zeker niet de enige klanten die ernaar vragen als dat toch een kleine troost mag zijn op dit moment. 😉
@Suzy Ik kan nog begrijpen dat er contractuele beperkingen zijn maar ik vind niet dat een aanbieder van content, of wie dan ook moet gaan bepalen wat er met mijn toestellen moet gebeuren.. Da's bijna schending van privacy...
Daarom mijn voorstel, de aanbieder kan best nerveus worden over teveel toestellen die zijn "content" tegelijk kunnen kijken..
Maar zij staan waarschijnlijk iets meer open voor inkorting van de periode waarop gewist kan worden, het blijft toch iets omslachtiger maar wel mogelijk.
Waarom niet gewoon het aantal streams inperken, zoals bij netflix
op de telenet manier kan je toch nog altijd uw abbonoment delen met andere mensen
gewoon onderling afspreken dat ze maximaal maar met 1 of zoveel als je betaald toestellen mogen streamen.
waarom al die domme oplossingen die echt niet klantvriendelijk zijn
@Desiré inderdaad, was ik ook al aan het denken, het is toch perfect mogelijk je account te delen met iemand, moest je dat willen...Maar wie gaat dat doen?