24818
netweters
|
152919
antwoorden
|
20752
vragen
|
hey Suzy zou je please ook eens in mijn dossier willen gaan zien , heb al 3 dagen die foutmelding !! dank u
@Ex-Netweter
kijk hier eens.
https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Foutcode-CS1010-bij-opstarten/td-p/52161
telefoonnummer is wel 015/666666
@Ex-Netweter, best even bellen naar 015 66 66 66 of een berichtje sturen naar de Social Media collega's op Facebook of Twitter. Zij kunnen je dossier bekijken en eventueel aanvullingen maken van je huidige situatie en soms zelfs onmiddellijk contact opnemen met de back office.
Hey Suzy bedankt , maar ik ga dat nummer niet meer bellen , heb dit al zo vaak gedaan , ik voel me klein en onozel worden , ik zie het vandaag nog aan , ( de 4de dag zonder tv) dan maar zelf n drastische oplossing zorgen ! Gr.rik
Sorry , ik ben helemaal geen kenner zoals de echte netweters , ik wil gewoon dat mijn tv box word aangesloten , fijn die badges , maar het helpt niet , sorry dat ik hier op netweters terecht ben gekomen ,ik doe gewoon alles om mijn tv terug te laten spelen , en da lukt hier ook niet ik ga jullie niet meer lastigvallen ! Ik hoef hier ook geen badge voor , want dit helpt iemand anders ook niet verder ! Gr rik
@Ex-Netweter geen enkel probleem! Ik geef je graag wat meer kadering. De Netweters is een klant-helpt-klant community. Eens je een dossier hebt bij Telenet en het probleem zich aan die zijde stelt, kunnen andere leden je er helaas niet mee verder helpen. Telenet collega's moeten je dossier opvolgen en je feedback bezorgen zodra opgelost. Hou er wel rekening mee dat een dossier bij Telenet tot 5 werkdagen kan duren.
Tip! Indien je liever niet meer belt naar de klantendienst, kan je ook een berichtje sturen via Facebook.
Hey suzy
ik was blij met je antw. dat het 3 tot 5 werkdagen kon duren! Niemand van telenet wist me iets te vertellen over dagen van hun krij gik altijd te horen na een kwartier is t gefikst.
vandaag nog gebeld en ja na 1 uurtje zou t weer in otde zijn
nee dus !!!!! En we zijn intussen de 5de dag !!! Ik zal maar happy zijn met de badges die ok krijg al had ok lievet mijn tv die werkt !!
Gr rik
@Ex-Netweter ik heb jouw post even aangepast. Je had al je tekst namelijk in de tags geschreven en dat is niet zo makkelijk leesbaar. Sorry als de volgorde niet meer 100% overeenkomt met wat je eerst bedoelde.
En de 5 werkdagen is een richtdatum waarnaar de collega's van de back office toe werken. Als het probleem complexer is, kan dit helaas soms langer zijn. Opnieuw contact opnemen met de Telenet klantendienst is het beste dat je kan doen. Eventueel kunnen de collega's waarmee je dan belt het dossier escaleren (meer prio geven) eens de normale wacht termijn verstreken is. Succes!