Beantwoorden
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

ik kan mijn geplande opnames niet wissen ! ik krijg een foutmelding ik heb een aantal keren de klantendienst gebeld telkens krijg ik het antwoord we zullen u bellen en maken ze een dossier op ! blijkbaar is er niemand op de hoogte van de software wie kent dit probleem ook ?

IMG_0227.JPG

0 Likes
21 reacties
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

@TonyvhVia de nieuwe tv app kan het wel ! maar niet via de tv box 

0 Likes
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

@Ex-Netweter lege map profilage gevonden schrijf jij dus ik vraag gewoon waar jij dat gevonden hebt bedoel je dat je in de code van de box kan ofzo? altijd interesse om iets bij te leren hoor 

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@atal  bij geplande opnames uw van rossem is er zo 1 die is leeg, neem nu bv er naast of zo een serie en klik daar op dan ziet u wel geplande afleveringen, en die afleveringen kan u dan wel verwijderen.

of u moest allemaal lege mappen hebben maar dat zou straf zijn.

Jos

0 Likes
atal
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
De 3 wijzen! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

geplande opnames

@Ex-Netweter als het gaat over bv thuis dan kan je het wissen maar bv naast van Rossem opgelicht of niveau '4 niet ! maar zowel van Rossem niveau 4 als de slimste mens heb ik kunnen wissen via de nieuwe app ! op die mannier gaat het dus wel ! Moest de software van de tv box zelfde manier werken als de app met zo"n menukes dat zou het leven eenvoudiger maken he 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

geplande opnames

@atal ja natuurlijk u hebt gelijk, maar ik kreeg geen aandacht voor mijn verzuchtingen in het begin, en nu komt er ineens veel aandacht, willen ze nu hebben dat iedereen met zij iphone werkt als ze er al een hebben? en anders zitten er gasten aan die gaan slapen met hun iphone en de rest is bijzaak.

Jos

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

geplande opnames

Als je gewoon helemaal in het begin van de lijn op die grijze map klikt krijg je een lijst en daar staan de reeksen die nu niet op tv komen niet tussen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

geplande opnames


@sb  schreef:

 

In een poging je bericht te verplaatsen is er duidelijk iets misgegaan en staat je originele bericht nu op de tweede plaats. (Mea culpa!)


@sb, geen zorgen, heb dit net even rechtgezet zodat alles terug in de correcte volgorde staat. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.