Beantwoorden
DCcom
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Telenet afstandsbediening probleem met Bose soundbar700

Hallo. Mijn bose soundbar 700 komt met een hele goede verlichte remote control. Deze is verbonden via hdmi aan mijn nieuwe samsung tv. In de samsung tv kan je de universele remote configureren. Daar kies ik telenet en kon ik de oude digibox volledig mee bedienen. Het model van de nieuwe telebox staat er niet tussen en is er ook geen enkel model waar vip7002w (model van zo een mini bakje). Het bakje van telenet is maar speelgoed.. dit licht niet op en heeft teweinig control om on te zetten als universele afstandsbediening. Hoe koppel ik deze remote ?  Ik heb niet gekozen vootmr een installatie met meerdere bakjes.. we zitten terug in de middeleeuwen. Of heeft telenet een ander model van tv box. Mijn broer met dezelfde installatie heeft de nieuwe tvbox van proximus en daar werkt die wel. dus het is niet van niet kunnen.  Graag feedback. Ik lees dat nog mensen deze vraag hebben. Het gebruik van dat speelgoedbzkje is geen optie. En bij de oude digirecorder ging dat perfect.

2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@DCcom  schreef:

Of heeft telenet een ander model van tv box. 

De TV-box v2, met COAX (Humax 2008C-STB-TN) heeft wel een IR-ontvanger aan boord. Met dit toestel zou je dus wel verder moeten kunnen. Je kan eens navragen bij een Telenet winkelpunt of ze deze nog op voorraad hebben.

@DCcom  schreef:

Mijn broer met dezelfde installatie heeft de nieuwe tvbox van proximus en daar werkt die wel. dus het is niet van niet kunnen.  

Niet echt relevant toch? Moesten beiden nu van hetzelfde type zijn oké, maar Proximus gebruikt andere toestellen dan Telenet dus het een heeft met het ander niets te maken. 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Toestel ruilen tegen een oudere model tv box dat is de oplossing