24796
netweters
|
152747
antwoorden
|
20735
vragen
|
Mail gekregen van telenet om gratis laatste wedstrijd belgisch voetbal kijken met dagpas ? Bij het willen activeren van dagpas op pc en tv onderstaande meldingen:
Danku voor niets Telenet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan je bijlages nog niet zien (moeten worden goedgekeurd)
Kan je nu niet beter de klantendienst bellen om de gratis dagpas te activeren.
Ben je sneller geholpen denk ik
Klantendienst bereikbaar van maandag tot vrijdag
@c_m schreef:Klantendienst bereikbaar van maandag tot vrijdag
weekend ook
Blijkbaar zet Telenet zijn play sports kanalen open voor iedereen en dat van 17 tem 21u😉
Voor gewone digiboxen wel maar voor tv-boxen niet.
Ondertussen dagpas kunnen activeren: tv-shop terug actief
Ik heb een tv box en ben net even gaan kijken op de sportkanalen maar deze staan effectief niet open.
@fieldoxide ik kan er zelf niet van meespreken omdat ik PS abo heb, maar blijkbaar zouden zij die de nieuwe tvbox bb, een dagpas gekregen bb? Lukt het daar ook niet mee?
@Umbra666 Ik heb spijtig genoeg geen dagpas gekregen.
@Umbra666 schreef:@fieldoxide ik kan er zelf niet van meespreken omdat ik PS abo heb, maar blijkbaar zouden zij die de nieuwe tvbox bb, een dagpas gekregen bb? Lukt het daar ook niet mee?
@c_m, een Play Sports dagpas activeren, kon gisteren inderdaad problemen geven. Goed dat het tegen de late namiddag toch gelukt is! Ondertussen zou er zich geen probleem meer met de activatie van dagpassen mogen voordoen.
Blijkbaar niet voor iedereen.
Geen mail of dagpas ontvangen...
@Suzy Spijtig genoeg geen e-mail of dagpas ontvangen.
Was dit nu enkel en alleen maar beschikbaar voor mensen met een digicorder (digibox) of eveneens voor de mensen met een tv-box?
@fieldoxide @Jan14 heb het even nagevraagd en blijkbaar zouden effectief alle TV-box klanten zo'n Play Sports dagpas gekregen hebben via mail.
Kan je eventueel eens in een andere mailbox kijken? Soms kan het zijn dat er meerdere mailadressen van je gekend zijn bij Telenet of dat het Telenet e-mailadres gebruikt werd.
@Suzy Ik ben op beide e-mail adressen gaan kijken (icoud en telenet adres), maar nergens een e-mail te bespeuren.
Mijn vader heeft deze e-mail wel ontvangen op zijn Telenet e-mail adres.
@fieldoxide schreef:@Suzy Ik ben op beide e-mail adressen gaan kijken (icoud en telenet adres), maar nergens een e-mail te bespeuren.
Mijn vader heeft deze e-mail wel ontvangen op zijn Telenet e-mail adres.
Idem hier. Niets ontvangen. Kunnen we alsnog een dagpas krijgen?