24766
netweters
|
152534
antwoorden
|
20716
vragen
|
Beste, ik heb recent gemerkt dat mijn Yelo niet meer wil werken dus deze eindelijk maar verwijderd en gaan kijken of er al een alternatief was. Reeds de nieuwe telenet-tv applicatie gedownload maar ik krijg nu steeds een fout melding. “Deze video kan niet worden afgespeeld 1003” ik gebruik de Yelo app steeds als ik buitenshuis met mijn gsm tv wou kijken. Werkt de nieuwe telenet-tv applicatie enkel als ik op het zelfde WiFi netwerk zit als mijn thuis adres? Heb reeds al 3x geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw in te loggen, helaas zonder succes. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Mvg
De accounts worden in groepjes aangepast, uw account zal nog moeten aangepast worden en afgerond om op de Telenet tv app perfect te kunnen werken, ofwel eens bellen of enkele dagen afwachten tot het is afgerond.
@Master-Magic schreef:De accounts worden in groepjes aangepast, uw account zal nog moeten aangepast worden en afgerond om op de Telenet tv app perfect te kunnen werken, ofwel eens bellen of enkele dagen afwachten tot het is afgerond.
Ik vraag me toch af waar de info vandaan komt dat de omzetting naar de TV-App "in groepjes" gebeurt. Bron?
Als je vandaag de Yelo TV App opent krijg iedereen onmiddellijk het scherm dat deze App verdwijnt, en dat je de Telenet TV App moet downloaden, en dit om het even in welk "groepje" behoort.
Dat er nog wat problemen zijn valt niet te ontkennen, maar nergens vermeldt Telenet dat de omzetting dit in "groepjes" gebeurt, en dat je dus nog geduld moet hebben als je tot het verkeerde groepje behoort ??
Volgens mij zijn de problemen eerder gelinkt aan de gebruikte platforms waarop de Apps draaien (vb Google TV op Chromecast, waar gebruikers voortdurend moeten her inloggen).
@flip1953 omdat ik hier al 2 klanten heb zien melden hetzelfde probleem te hebben (enkel sport zenders op de telenet tv app en geen basis) de ene persoon had gebeld en ze hebben dit dan aangepast, ik zag deze week in de yelo app ook net hetzelfde en weet dat dit niet allemaal direct wordt aangepast de accounts aan de app telenet tv, er is een overgang periode waarbij alle accounts worden aangepast.
Ik denk ook eerder dat dit in groepen van x aantal mensen gebeurd, ganse verandering voor iedereen op 1 dag zou overbelasting zijn "denk ik"