Beantwoorden
Vicious
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.

Beste, ik heb recent gemerkt dat mijn Yelo niet meer wil werken dus deze eindelijk maar verwijderd en gaan kijken of er al een alternatief was. Reeds de nieuwe telenet-tv applicatie gedownload maar ik krijg nu steeds een fout melding. “Deze video kan niet worden afgespeeld 1003” ik gebruik de Yelo app steeds als ik buitenshuis met mijn gsm tv wou kijken. Werkt de nieuwe telenet-tv applicatie enkel als ik op het zelfde WiFi netwerk zit als mijn thuis adres? Heb reeds al 3x geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw in te loggen, helaas zonder succes. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Mvg 

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.

@Vicious 

De accounts worden in groepjes aangepast, uw account zal nog moeten aangepast worden en afgerond om op de Telenet tv app perfect te kunnen werken, ofwel eens bellen of enkele dagen afwachten tot het is afgerond.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.


@Master-Magic  schreef:

De accounts worden in groepjes aangepast, uw account zal nog moeten aangepast worden en afgerond om op de Telenet tv app perfect te kunnen werken, ofwel eens bellen of enkele dagen afwachten tot het is afgerond.


Ik vraag me toch af waar de info vandaan komt dat de omzetting naar de TV-App "in groepjes" gebeurt. Bron?

Als je vandaag de Yelo TV App opent krijg iedereen  onmiddellijk het scherm dat deze App verdwijnt, en dat je de Telenet TV App moet downloaden, en dit om het even in welk "groepje" behoort. 

  • De Telenet TV App werd dus nu reeds aangepast om ook mensen met een digicorder te kunnen dienen (er zijn geen verschillende "versies" van de App naargelang het "groepje" je behoort). Zowel de App (client) als de achterliggende dienst (server) zijn dus aangepast.
  • Alle logins van de gebruikers van een digicorder krijgen nu reeds toegang tot de Telenet TV App.

Dat er nog wat problemen zijn valt niet te ontkennen, maar nergens vermeldt Telenet dat de omzetting dit in "groepjes" gebeurt, en dat je dus nog geduld moet hebben als je tot het verkeerde groepje behoort ??

Volgens mij zijn de problemen eerder gelinkt aan de gebruikte platforms waarop de Apps draaien (vb Google TV op Chromecast, waar gebruikers voortdurend moeten her inloggen).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.

@flip1953 omdat ik hier al 2 klanten heb zien melden hetzelfde probleem te hebben (enkel sport zenders op de telenet tv app en geen basis) de ene persoon had gebeld en ze hebben dit dan aangepast, ik zag deze week in de yelo app ook net hetzelfde en weet dat dit niet allemaal direct wordt aangepast de accounts aan de app telenet tv, er is een overgang periode waarbij alle accounts worden aangepast.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.

Ik denk ook eerder dat dit in groepen van x aantal mensen gebeurd, ganse verandering voor iedereen op 1 dag zou overbelasting zijn "denk ik"

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

iPhone Telenet-TV applicatie werkt niet.

@Vicious De foutcode 1003 is inderdaad een gekend issue. Onze technische dienst is hier al van op de hoogte en werkt aan een oplossing.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes