24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
Ik weet niet goed of het aan een instelling ligt of iets anders, maar als je bv 1 aflevering wilt opnemen vanuit een serie dan kan je alleen maar "seriepnemen" selecteren. Als je dan kijkt in de lijst van opnames en wilt dus andere afleveringen wissen dan staat er "serieopname wissen" en ben je alle geprogrameerde opnames weer kwijt. dus mijn vraag is kan je gewoon 1 opname plannen zonder dat heel de serie wordt opgenomen. Bij de vroegere digibox als je selecteerde van een opname kreeg je ook de keuze voor alle opnames, dus als er ergens in de week een herhaling was en die stond nog niet geland of was nog niet opgenomen, dan werd deze automatisch opgenomen.
Ik mis toch enkele opties om eenvoudiger te kunnen opnemen. Je kan wel zeggen met terugkijk tv maar niet elke programma komt in aanmerking, en soms kijk ik meer dan 7 dagen later.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb hier de keuze van "serie opnemen" of "aflevering opnemen"
Als je 1 aflevering wilt opnemen moet je in de gids die bepaalde aflevering selecteren. Dan kun je kiezen voor aflevering of serie. Als je een serie opname gepland hebt kan je de nog niet opgenomen afleveringen niet afzonderlijk deleten. Het is dan alles of niets.
Groeten
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.