Beantwoorden
acid_burn
Freshman Beetjesweter
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

opname met tv box

Ik weet niet goed of het aan een instelling ligt of iets anders, maar als je bv 1 aflevering wilt opnemen vanuit een serie dan kan je alleen maar "seriepnemen" selecteren. Als je dan kijkt in de lijst van opnames en wilt dus andere afleveringen wissen dan staat er "serieopname wissen" en ben je alle geprogrameerde opnames weer kwijt. dus mijn vraag is kan je gewoon 1 opname plannen zonder dat heel de serie wordt opgenomen. Bij de vroegere digibox als je selecteerde van een opname kreeg je ook de keuze voor alle opnames, dus als er ergens in de week een herhaling was en die stond nog niet geland of was nog niet opgenomen, dan werd deze automatisch opgenomen.

Ik mis toch enkele opties om eenvoudiger te kunnen opnemen. Je kan wel zeggen met terugkijk tv maar niet elke programma komt in aanmerking, en soms kijk ik meer dan 7 dagen later. 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

opname met tv box

Ik heb hier de keuze van "serie opnemen" of "aflevering opnemen"

louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

opname met tv box

@acid_burn 

Als je 1 aflevering wilt opnemen moet je in de gids die bepaalde aflevering selecteren. Dan kun je kiezen voor aflevering of serie. Als je een serie opname gepland hebt kan je de nog niet opgenomen afleveringen niet afzonderlijk deleten. Het is dan alles of niets.

Groeten

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

opname met tv box

@acid_burn

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

opname met tv box

eens een opname is gebeurd van een serie opname kan je wel aflevering per aflevering wissen door het vuilbakje te gebruiken maar niet als deze nog moet opgenomen worden.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400