24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
sinds de update van de tv box van telenet paar dagen geleden kan ik niet meer aanmelden in de telenet tv app, aanvaard mijn inlog niet meer die niet is veranderd, wou vanmiddag toen ik aan zee zat iets programmeren via de app en kon niet inloggen, werd geweigerd, toen ik thuis was had ik nog steeds hetzelfde tot nu toe, nog nooit meegemaakt.
hebben er nog dat probleem of is het lokaal enkel bij mij????
de volgende dagen verwacht ik nog dingen te moeten programmeren op het laatste moment als ik op verplaatsing ben en wil dit opgelost zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook problemen met de app.
na installatie lukt inloggen, maar na enkele uren kan ik niet meer aanmelden. Herstarten,... niets werkt (normaal moet hij ww onthouden) Enkel herinstalleren van de app blijkt te werken.
Hopelijk wordt dit snel opgelost. Niet echt handig / aangenaam zo
Ik heb de app ook opnieuw geïnstalleerd op de ipad van mijn vrouw, maar zij kan terug inloggen maar niet meer naar opnames kijken, toestel is niet meer Geregristreed en het max aantal toestellen is bereikt. Kan pas na 19dagen haar ipad verwijderen.
Telenet is op de hoogte maar de tool om alles te resetten is ook buiten dienst. Wij hopen telenet het snel kan oplossen voor ons.
Vind het spijtig je pas na 90 dagen je toestellen verwijderen kan uit de telenet tv app.
Het zou niet gerelateerd mogen zijn met de software-update. Maar sinds ik mijn tv boxen heb, zijn er al twee updates geweest. Eerste was 4.16 en nu 4.17 en telkens had ik na de update problemen met de 2 boxen. Deze van beneden, bij beide updates had ik zwart beeld en geen geluid. Deze keer gewoon de box aan en uit gezet achteraan en het was opgelost. Bij de vorige update, heb ik een harde reset moeten doen eer het terug wou werken. Deze van boven na de eerste en de 2de update steeds foutmelding CS2213 bij het spelen van een film uit de TVTheek. Ook hier een softreset en het probleem was ook verholpen. Is het niet mogelijk dat de TV boxen normaal blijven werken na een software-update?
Waarschijnlijk best de app opnieuw installeren vriend master. Probeer maar eens uit op verschillende media
Beste is de app niet opnieuw installeren, op mijne ipad pro is die de dag erna terug beginnen werken, dat ik dus opnieuw kon inloggen. Bij men vrouw heb ik dat gedaan opnieuw geïnstalleerd maar ze kon geen opnames meer kijken, toestel was niet meer geregistreerd en vermits er al 5 in zaten konden we niks meer,doen.
gelukkig heeft telenet alles kunnen resetten, 5 toestellen is veel te weinig want u chromecast moet ook geregistreerd zijn als je wilt casten, iets wat je bij de yelo app niet hoefde? te doen.
we boeren achteruit vind ik en
er zouden gesprekken aan de gang zijn om het aantal geregistreerde toestellen te verhogen
Vreemd: de app op mijn Iphone is na herinstallatie gewoon blijven werken.
ik moest het toestel niet opnieuw registreren en de opnames bleven beschikbaar.
Was het toestel dat problemen had ook een IOS device?
Dit probleem was idd met den ios toestel, een ipad 2018
Hier werkt de app gewoon op zowel de iPhone als iPad Pro!
Ios speelt ook rol updaten