24757
netweters
|
152430
antwoorden
|
20703
vragen
|
Hallo,
Ziet er iemand met TV box al de tab "samen erdoor" verschijnen in de tv-theek, zoals aangekondigd?
Jan
Bij mij ook niet
Met mijn digicorder werkt het perfect,alsook kanaal playtime.
Mensen die play-playmore hebben valt het op,er ZEER weinig nieuwe
films te bekijken meeste hebben de ronde al gepasseerd.
Voetbal werkte onlangs ook voor alle digicorders, maar niet voor tv box.
Hopelijk nu niet terug hetzelfde...
Hey @Jan14!
Het klopt inderdaad dat onze extra content voor #SamenErdoor nog niet terug te vinden is op de TV-Box. Maar niet gevreesd: het komt er snel aan 🙂 Bij de digicorders is dit al wel het geval. Wanneer er iemand daar hinder mee ondervindt, kan deze persoon ons best even contacteren via de sociale media.
Nicolas
Ook nog niet gevonden op TV box. Zou normaal gezien vanaf vandaag actief moeten zijn...
En bij digitale tv met een kaartje ci+ ?
@vlotte-eduard daar werkt die zender al omdat deze al werkte voor de aanpassing, er word gewoon films en zo meer uitgezonden op het reclame kanaal van telenet waar je soms ook sport wedstrijden kan bekijken op open net.
Op play time was vannacht nog niks te zien & nu nog geen tijd gehad om te checken !
Die sport dat u zegt was de laatste tijd ook al bijna niets meer op kanaal 11 zelfs soms t veldrijden niet meer !!
Naar goede gewoonte mogen de gebruikers van de tv-box nog even wachten.
ik heb er al een paar keer spijt van gehad dat ik op die kar ben gesprongen. Staat nog altijd niet op punt heb ik zo het gevoel.
Ja, we komen met TV-box weer als laatste aan de beurt. 😣
Toch wil ik mijn TV-box NOOIT meer inruilen voor een digicorder.
De nadelen wegen bijlange niet op tegen de voordelen.
Vreemd hier digicorder maar kanaal 11 staat er niets van programma's.