24745
netweters
|
152247
antwoorden
|
20682
vragen
|
Al meer dan 3 weken proberen we hier de tv shop te openen maar krijgen hierbij de melding dat tv shop tijdelijk offline is. Wanneer we naar telenet bellen krijgen we de mededeling dat er werken aan het netwerk zijn. Bij iemand anders gaat de app van tv shop echter wel gewoon open...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV Shop wil niet openen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Golfie en @Wertje1, kunnen jullie me ook uitzonderlijk je klantnummer doorsturen in een privébericht?
Normaal geven we geen 1 op 1 ondersteuning via de netweters, maar aangezien dit probleem al even aansleept en de ontknoping van de Pro League niet elke zondag gespeeld wordt, wil ik gerust eenmalig kijken wat ik hier kan doen!
Merci voor de reactie, Frédérik.
Ik heb een half uurtje geleden kunnen bestellen via de Android Telenet app. Ik kreeg daarna zeer snel toegang tot de PlaySport kanalen.
Ik zie via de TV Box nu ook dat de TV shop terug online is.
Wat mij betreft is het probleem opgelost.
Met dank.
Nadat mijn maandelang probleem was opgelost, dus geen verbinding met TV-shop, heb ik na plaatsing nieuwe modem, hetzelfde probleem opnieuw...dus geen verbinding mogelijk, tientallen keren gebrobeerd, ik was zo blij dat dit na maanden in orde was, maar dus hetzelfde nu...
Is een gekend probleem bij Telenet met de tv box als je nieuwe klant bent of een ander toestel in de lijn vernieuwd dat de koppeling met enkele diensten op de tv box niet goed lukt, kan je nog opnemen op de cloud want dat durft ook fout lopen de laatste dagen???
heb je terugkijk tv ???
het werkte inderdaad, maar na plaatsing nieuwe modem.....zelfde probleem 😞
Dat lukt nog wel, alleen dus TV-shop die ik niet kan openen, ik begrijp niet dat dit steeds problemen heeft, had beter geen nieuwe ( betere) modem laten installeren, eigenlijk toch triestig.
Even bericht gezonden via Telenet WhatsApp, en ....opgelost !
werkt opnieuw prima 🙂
Ik heb probleem aangekaart via WhatsApp, en het is opgelost 🙂
Na het zien van jouw message heb ik ook onmiddellijk geprobeerd.
Eerst de modem volledig herstart, en daarna de TV-box ook volledig herstart....
......maar helaas, nog altijd hetzelfde probleem!
Probleem dus nog niet opgelost bij mij! 😞
Is nu terug in orde, via WhatsApp, die technieker voor plaatsing nieuwe modem, regelden, hebben ze tv-shop kunnen heractiveren. Dus probleem is voor de 2de keer opgelost. Prima dus 👍