24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Al meer dan 3 weken proberen we hier de tv shop te openen maar krijgen hierbij de melding dat tv shop tijdelijk offline is. Wanneer we naar telenet bellen krijgen we de mededeling dat er werken aan het netwerk zijn. Bij iemand anders gaat de app van tv shop echter wel gewoon open...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV Shop wil niet openen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier idem dito, ik probeer meermaals, iedere dag, maar geen beterschap, nu reeds 2 maand, 6 wedstrijden niet kunnen bekijken. Echt moeilijk te begrijpen.
Goede middag, inmiddels 6 dagen later, 10-tal pogingen gedaan om tv-shop te openen, maar nog steeds ( reeds 4 maand) hetzelfde probleem.
Ook verschillende pogingen ondernomen om telefonisch contact te nemen, maar dat lukt nog minder bij Telenet.
Veranderen van operator zou misschien de oplossing zijn.
Ik ben gestopt met proberen Dimitri. Ik wacht nog even af. Maar idd, wanneer dit nog lang blijft duren is wisselen van provider de enige oplosssing.
Mocht iemand van Telenet meelezen, volgende vraag. Kan het probleem bij de TV Box zelf liggen. En zo ja, is het dan geen optie om ons gewoon een nieuwe TV Box te bezorgen?
Inderdaad, het is hopeloos, ik heb 2 tv-boxen, en de app tv-shop werkte prima tot 4 maand terug. Telefonisch is Telenet onbereikbaar, ik vrees ook dat veranderen van operator ( blijkbaar doen veel klanten dat) de enige oplossing is. Alvast bedankt voor je reactie.
De laatste week ook nog een aantal keren geprobeerd, nog steeds hetzelfde resultaat "tijdelijk offline" . Dat is nu al van begin april dat ik het gemeld heb. Dit kan toch niet meer! Maar de brief van Telenet dat ze gaan opslaan stak twee weken geleden wel in de bus! Dat gaat blijkbaar sneller 😞
Dank Suzy. Ik herhaal toch even mijn vraag: is het probleem niet opgelost door ons een nieuwe TV-box te geven?
Het werkt!!!
2 keer test gedaan, prima, goed zo, merci !!!
Goedemorgen! Wordt er nog aan dit probleem gewerkt? Hier nog steeds hetzelfde, TV SHOP OPENT NIET.... Kan er iemand meer over vertellen? Fijne zondag (zonder voetbal 😒) en alvast bedankt! Probleem bestaat blijkbaar al sedert begin april... 🙄
@Birgitta1 schreef:Wordt er nog aan dit probleem gewerkt?
Zoals je hierboven kan lezen, is de laatste update van dinsdag. Dus ja men is er mee bezig.
Probeer eerst en vooral het volgende:
Er zal een panne zijn bel nu
Bel ons op 015 66 66 66 en kies optie 2. Een medewerker beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
Ma-vr: 8u - 20u
Weekend/feestdag: 9u - 20u
Eureka!!! Ook ik heb opnieuw toegang tot de TV-shop.
Bij mij werkt het nog altijd niet! 😞 . Ik heb nochtans zowel mijn Telenet-router als TV-Box terug helemaal opgestart.