"Vergoeding decoder aan restwaarde" aangerekend?
Ik huur al jaren m'n Telenet TV-box, we beslisten om voortaan zonder telenet-TV verder te gaan. Ik gaf zonet m'n TV-box binnen in de telenet shop. Nu blijkt (mail kwam zonet toe) dat men een 'Vergoeding decoder aan restwaarde' van €50 euro aanrekent. WTF! Ik denk echt wel dat die TV-box doorheen de jaren (wij zijn een kleine 20 jaar telenet-klant) betaald is! De bediende in de telenet shop heeft ons hier ook niets van verteld. Het gaat me niet eens meer om die €50 euro maar dit is principieel er gewoon over langs alle kanten. Wou dit hier toch even meegeven.
update: Als ik even het internet erop nalees dat zie ik op site dat je die vergoeding enkel moet betalen als je 'niet of te laat inlevert' (https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/telenet-ab...)
Waarom krijg ik dan een mail voor die €50? Kan iemand me even vooruit helpen? Telefonische klantendienst niet bereikbaar....
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Gehuurde digicorder binnenbrengen = €50 vergoeding!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
TV-box