Beantwoorden
DutchBelgian
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

telenet.tv login geeft "OEPS" bij alle apparaten...

Al sinds 2 maanden dit probleem, 5x gebeld maar ze snappen het zelf ook niet.

Ik kan alleen mobiel TV zien via telenet.tv  via een browser op de laptop, of mobiel via de telenet app. Heb alles al geprobeerd, modems reset, cookies verwijderd, geschiedenis en cache weg etc. De app opnieuw geïnstalleerd, browser gewijzigd etc.

Nieuwe login, nieuwe wachtwoorden alles wat er volgens mij mogelijk is.... Ik zeg dat het bij Telenet zelf zit, aangezien ze sinds 2 maanden mijn zakelijke en privé account op 2 adressen samen hebben gevoegd, Telenet zegt van niet...

Zodra ik wil inloggen, zelfs voor ik iets kan ingeven van login, krijg ik de melding OEPS.... aanmelden mislukt (zonder ingave!) heb je wel de juiste app?? JA, dat heb ik zeker... daar is niets gewijzigd, het zit denk ik echt daar ergens.... Iemand een idee? moet ik daar iemand echt voor laten komen?

Gewoon inloggen op mijn Telenet gaat wel om mijn account te raadplegen. Tv kijken thuis via de box ook.

0 Likes
3 reacties
Lieselot91
Ex-Moderator
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Welke decoder heb je precies? Bij een Digicorder hoort de Telenet TV yelo-app, bij een TV Box de Telenet TV-app.

Welke toestellen heb je precies getest?

Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DutchBelgian
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Hey,

Dat deel is ook al even bekend 🙂 Ik heb een TV BOX, dus met telenet TV app.

Maar ik heb 2 accounts, 1 met TV en 1 zonder TV. En ik denk echt dat Telenet sinds kort deze 2 heeft samen gezet of zo, maar ik kan geen TV meer zien, behalve thuis dus via de box... online onmogenlijk,..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@DutchBelgian 

Je zou eens een case moeten laten maken of gewoon eens vragen aan de klantendienst of je account niet is samen gezet in het systeem. Misschien denk je wel dat je twee accounts hebt maar als dat achterliggend niet correct staat en de login zonder tv is gekoppeld aan je diensten met tv  dan kun je het vergeten natuurlijk. 

Zou het dus eerst eens intern laten nazien of dit allemaal correct is en staat. 

Natuurlijk is aan je zelf ook de vraag of je de juiste login gebruikt. Weet dat je nu gaat zeggen ja ik gebruik die al jaren maar toch voor de zekerheid eens checken en zeker nu dat je twee accounts hebt. 

Kijk ook eens na in 'mijn Telenet' onder je login waar tv bij zou moeten staan dat er ook effectief in 'mijn telenet ' bij je diensten een tv box is te vinden. Ook je diensten na kijken via 'mijn Telenet ' of tv er bij staat. 

Check je diensten via deze tegel :

Schermafbeelding 2022-08-24 om 21.06.45.png

 En check of er een tv box actief is via deze tegel :

Schermafbeelding 2022-08-24 om 21.07.20.png

 Op die manier kan je zelf al veel dingen uitsluiten natuurlijk. Check ook eens je andere account misschien hebben ze daar tv bij gezet zonder dat je het weet en moet je die login gebruiken. Is normaal niet de bedoeling en kan je laten veranderen bij de achterliggende dienst. 

Maar zoals al gezegd check die zaken eerst eens allemaal. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.