Al sinds 2 maanden dit probleem, 5x gebeld maar ze snappen het zelf ook niet.
Ik kan alleen mobiel TV zien via telenet.tv via een browser op de laptop, of mobiel via de telenet app. Heb alles al geprobeerd, modems reset, cookies verwijderd, geschiedenis en cache weg etc. De app opnieuw geïnstalleerd, browser gewijzigd etc.
Nieuwe login, nieuwe wachtwoorden alles wat er volgens mij mogelijk is.... Ik zeg dat het bij Telenet zelf zit, aangezien ze sinds 2 maanden mijn zakelijke en privé account op 2 adressen samen hebben gevoegd, Telenet zegt van niet...
Zodra ik wil inloggen, zelfs voor ik iets kan ingeven van login, krijg ik de melding OEPS.... aanmelden mislukt (zonder ingave!) heb je wel de juiste app?? JA, dat heb ik zeker... daar is niets gewijzigd, het zit denk ik echt daar ergens.... Iemand een idee? moet ik daar iemand echt voor laten komen?
Gewoon inloggen op mijn Telenet gaat wel om mijn account te raadplegen. Tv kijken thuis via de box ook.