Beantwoorden
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

na een twintigtal seconden schakelt de tv-box zich terug uit en neemt de panasonic televisie mee in de uitsttand via hdmi.

Reeds geprobeerd via de aan-uit knop en ook via de 3-knops reset.    Indien dit blijft aanhouden zal ik uiteraard even bellen naar de helpdesk.

Ik ben enkel benieuwe of er nog anderen worstelen met dit probleem.

0 Likes
12 reacties
DCRABBE
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Ik heb hetzelfde probleem. Box start op na 10 seconden schakelt deze opnieuw terug uit. Wanneer ik handmatig terug aan zet via box zelf dan start VTM maar dan reageert de afstandbediening niet meer...

0 Likes
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Vandaag test gedaan ...

 

Zowel met Harmony als met originele afstandsbediening zelfde resultaat.
Ik moet dus elke keer de boel twee keer opstarten   😞

Tags (1)
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

@Tonyvh  @DCRABBE , geef dit zeker door via de Telenet klantendienst, eventueel via een privébericht op Facebook. Want jullie zijn voorlopig de twee enigen waarvan ik zelf weet heb, heb er nog geen andere meldingen over gezien. Je geeft ook best ineens door welke merk+model van TV je hebt en dat het voorvalt sinds de 4.14 update.

 

Welke TV en eventuele extra hardware hebben jullie thuis eigenlijk aangesloten (op gebied van tv kijken)?  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

@Suzy    ben momenteel bezig met aantal testen via de klantendienst ......we hopen dat het opgelost raakt

0 Likes
DCRABBE
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Mooi, mooi! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Dag Suzy,

 

Ik heb gisteren TV Box gereboot en nadien alle batterijen uit afstandsbediening gehaald. Probleem lijkt opgelost te zijn. Box reageert terug normaal. 

Ik gebruik een LG smarttv en Sonos Beam. Het vreemde was dat ik met de afstandsbediening wel nog mijn geluid kon aanpassen maar de andere toetsen reageerden niet meer...

 

Een paar dagen ervoor had ik ook wel het probleem dat ineens op elke zender een beperking was ingesteld en telkens code moest ingeven. Heb toen de box naar fabrieksinstellingen gereset waarna het terug opgelost was. 

 

 

 

Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Momenteel tv-box in snelle start gezet.   (ipv eco) en het probleem blijkt verdwenen te zijn.

Als dit blijft zal ik dit als de oplossing aanduiden.

 

 

Tonyvh
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Say what?! On a roll... De 3 wijzen! Tien op tien!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Na een hele nacht in uit-stand terug opgestart (vanuit snelle start) en geen enkel probleem meer.

Ik denk dat het toch een hardware fout zou kunnen zijn, als die box niet meer op de juiste manier kan opstarten (vanuit eco-stand)

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)


@Tonyvh  schreef:

Na een hele nacht in uit-stand terug opgestart (vanuit snelle start) en geen enkel probleem meer.

Ik denk dat het toch een hardware fout zou kunnen zijn, als die box niet meer op de juiste manier kan opstarten (vanuit eco-stand)


Bij mij werkt het gewoon vanuit eco-stand, en heb ook sinds gisteren update 4.14.

0 Likes
Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader!

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Sinds de update naar versie 4.14 bij het opstarten van TV Box krijg ik steeds de melding geen internet. Enkel na volledig uitschakelen (achteraan) werkt de Box opnieuw.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

@Ypsilon zet uw modem en Tv-box achteraan eens uit, even wachten en dan eerst uw modem volledig terug laden duurt 15 minuten, dan pas terug de tv-box terug aan zetten en volledig laden duurt ook een tijdje, soms zelfs even een zwart scherm niets doen wachten, probeer dat eerst moest hen nog niet helpen laat het dan weten, dan zal u moeten resetten, we horen het wel.

Jos

steven1977
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

Hoe verander je het opstarten? Normaal => eco ? 

0 Likes
Ex-Netweter
 

update 4.14 (automatisch uitschaken na 20 sec)

@steven1977  ga op de tv-box naar instellingen dan systeem en daar stand-by selecteren en daar kan u 3 keuzes maken.

Jos