De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

volume via versterker - probleem sinds laatste update

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Goed gevonden! Leesbeest! Twee handen vol! Je eerste full page!

Sinds de laatste update (vermoed ik) moet ik onder de instellingen van de tv-box steeds opnieuw instellen dat ik het geluid wil regelen via mijn audio receiver.

Dus moet ik vaak opnieuw de versterker koppelen en zeggen dat ik geluid van de versterker wil regelen ipv tv.

De dag erna is dit weer weg en moet ik dit opnieuw doen.

 

Blijkbaar "vergeet" de tv-box deze keuze / koppeling.

0 Likes
Beantwoorden
12 reacties
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2087
De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party!

@fred67 

Zet de tv-box eens terug naar fabrieksinstellingen.

 

  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

Hier hetzelfde probleem.
Reeds vanalles geprobeerd,   terug naar fabrieksinstellingen,   zwarte knop achteraan, maar geen resultaat.  De box 'vergeet' die instelling telkens weer.

Noodgedwongen de afstandsbediening van de soundbar erbij genomen.   

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2087
De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party!

@Tonyvh @Suzy 

Wel melden bij Telenet. Dat is iets dat moet opgelost worden.

  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

@louishufk     tweet gestuurd   😁

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2881
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@fred67 @Tonyvh hebben jullie al eens geprobeerd om jullie versterker manueel te verbinden via de TV-box, dus niet automatisch maar wel door middel door het invullen van de code? Dit zou blijkbaar kunnen helpen om de verbinding tussen beide toestellen stabieler te bewaren. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

@Suzy Soundar is gekoppeld via manueel eerst 4 tekens van het typenummer in te voeren.
Nog steeds verliest de box zijn instelling en springt terug naar mijn Philips TV (waarvan de luidsprekers zijn uitgeschakeld)

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

een harde (3-knops) reset heeft ook niet geholpen.

We zullen eens proberen te bellen naar de klantendienst, want op de tweet heb ik geen reactie gekregen.

We blijven hopen op een goeie definitieve oplossing

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Goed gevonden! Leesbeest! Twee handen vol! Je eerste full page!

@Suzy,

 

Bedankt. Dat heb ik idd al zo gedaan. Ik geef dan het nummer van mijn versterker in en dan werkt het weer na een 30-tal seconden. Helaas is de setting de dag erna weer verloren.

Lijkt me een bug te zijn sinds één van de laatste updates. Daarvoor had ik dit probleem niet.

 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

@fred67 @Suzy 

Gisteren werd er een case aangemaakt door de klantendienst.  Men ging mij na enkele dagen terug contacteren.
Waarschijnlijk zou het om een softwarefout gaan.

Wordt vervolgd ......

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2881
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Tonyvh alright, bedankt om ons op de hoogte te houden! 

 

@fred67 het was een workaround die ik had doorgekregen, maar blijkbaar dan toch niet altijd het gewenste resultaat heeft. Misschien dat je zoals @Tonyvh best eens contact opneemt met de klantendienst om dit door te geven. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. It's your first party! Say what?!

@Suzy 

Stom antwoord ontvangen van telenet.
Ze hebben het precies niet begrepen, en geven geen oplossing

"Van Telenet Info

Wij kunnen u niet helpen met het instellen van onze afstandsbediening voor apparatuur van derde partijen

mvg"

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2087
De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party!

@Tonyvh 

Gewoon opnieuw proberen. Niet laten afschrikken.

 

  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden