25.276
netweters
|
156.209
antwoorden
|
21.085
vragen
|
Sinds 10/8/2025 komen automatisch al mijn inkomende emails terecht in mijn folder : Junk Emails. Ik gebruik Outlook 365 en ik heb een POP3 email account ingesteld en ze verschijnen zonder header en zien er zijn eigenaardig uit. Hierbij een screenshot. Zo zien alle inkomende mails in de Junk Email folder er nu uit.
Ik heb 1 regel aangemaakt maar als ik die afzet krijg ik nog altijd de mails binnen in de Junk Email folder en zien eruit zoals hierboven.
Eigenaardige is dat het ALLE inkomende emails zijn, zelfs als ik een email naar mezelf stuur heb ik dit probleem + idem dito als ik een test doe via Telenet Webmail.
Is dit een telenet server probleem of ligt het probleem bij mijn kompjoeter instellingen ?
Wat had je in die regel gezet?
Probeer eens een mail te sturen naar hallo@telenet.be
met als onderwerp: hallo. Je krijgt dan een automatische mail terug van Telenet.
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb de indruk dat we niet alleen zijn. Het probleem is bij mij sinds maandag 11/8 rond de middag begonnen.
Op dit forum wordt het ook besproken, maar voorlopig nog zonder oplossing:https://learn.microsoft.com/nl-nl/answers/questions/5522244/sinds-gisteren-komen-al-mijn-emails-onle...
Ik gebruik ook Outlook 365 met POP instelling. Geen probleem om de mails op de webmail te lezen, maar zodra ze aan Outlook afgeleverd worden worden ze onleesbaar.
Ah, oef... Dan ben ik niet alleen met dat probleem 😄
Heb me gisteren al suf gezocht, bepaalde zaken geprobeerd en daarbij ook per ongeluk mijn Outlook.pst gewist.
Met als gevolg dat ik al mijn mails en e-mailadressen kwijt ben, behalve dat probleem 😛
à janne_man : hierbij betreffende regel :
is om spam & co mails die geen email adres van de verzender in de hoofding --> naar de junk email folder te zetten.
Werkt zeer goed.
Plots komen al mijn inkomende mails terug in mijn Outlook inbox terecht i.p.v. Junk Email folder. Op de correcte wijze : leesbaar enz dus net zoals vroeger.
Mogelijks komt dit door deze actie :
Eens ik zag dat het terug ok ging : heb ik ook al mijn inkomende "spam" mails van de afgelopen dagen één per één terug doorgestuurd via webmail : let wel : NIET via Doorsturen (f) maar via commando Doorsturen waarbij ik enkel mijn email adres heb moeten ingegeven en deze kwamen allemaal correct toe in mijn Outlook Inbox :
Dank à iedereen voor de hulp en Good Lucjk à de anderen met dit probleem.
Als mijn hierboven vermelde "oplossing" ook heeft geholpen bij de anderen, graag Bjorn (sb) posting aanduiden als Oplossing aub.
AANDACHT :
ik ben detail vergeten vermelden : den truuk met mail sturen naar hallo@telenet.be + hallo in onderwerp zetten heb ik verstuurd via telenet webmail, dus NIET via mijn Outlook 365.
Mogelijks kan dit van belang zijn.
Johan.
Sinds deze middag lijkt het probleem opgelost. Ik heb niets aangepast. Ik ga er vanuit dat Telenet het één en ander heeft aangepast. Lukt het bij jou ook?