Beantwoorden
DenTeo
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Sinds 10/8/2025 komen automatisch al mijn inkomende emails terecht in mijn folder : Junk Emails. Ik gebruik Outlook 365 en ik heb een POP3 email account ingesteld en ze verschijnen zonder header en zien er zijn eigenaardig uit. Hierbij een screenshot. Zo zien alle inkomende mails in de Junk Email folder er nu uit.

DenTeo_1-1755088189012.png

Ik heb 1 regel aangemaakt maar als ik die afzet krijg ik nog altijd de mails binnen in de Junk Email folder en zien eruit zoals hierboven.

Eigenaardige is dat het ALLE inkomende emails zijn, zelfs als ik een email naar mezelf stuur heb ik dit probleem + idem dito als ik een test doe via Telenet Webmail.

Is dit een telenet server probleem of ligt het probleem bij mijn kompjoeter instellingen ?

8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5879
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Wat had je in die regel gezet?

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5896
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Probeer eens een mail te sturen naar hallo@telenet.be

met als onderwerp: hallo. Je krijgt dan een automatische mail terug van Telenet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
GuntherD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb de indruk dat we niet alleen zijn. Het probleem is bij mij sinds maandag 11/8 rond de middag begonnen. 

Op dit forum wordt het ook besproken, maar voorlopig nog zonder oplossing:https://learn.microsoft.com/nl-nl/answers/questions/5522244/sinds-gisteren-komen-al-mijn-emails-onle... 

Ik gebruik ook Outlook 365 met POP instelling. Geen probleem om de mails op de webmail te lezen,  maar zodra ze aan Outlook afgeleverd worden worden ze onleesbaar. 

Obi-Wan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Ah, oef... Dan ben ik niet alleen met dat probleem 😄

Heb me gisteren al suf gezocht, bepaalde zaken geprobeerd en daarbij ook per ongeluk mijn Outlook.pst gewist.
Met als gevolg dat ik al mijn mails en e-mailadressen kwijt ben, behalve dat probleem 😛

Do, or do not. There is no try...
DenTeo
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

à janne_man : hierbij betreffende regel :

is om spam & co mails die geen email adres van de verzender in de hoofding --> naar de junk email folder te zetten.

Werkt zeer goed.

DenTeo_1-1755165265446.png

 

 

DenTeo
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Plots komen al mijn inkomende mails terug in mijn Outlook inbox terecht i.p.v. Junk Email folder. Op de correcte wijze : leesbaar enz dus net zoals vroeger.

Mogelijks komt dit door deze actie :

DenTeo_0-1755171570194.png

Eens ik zag dat het terug ok ging : heb ik ook al mijn inkomende "spam" mails van de afgelopen dagen één per één terug doorgestuurd via webmail : let wel : NIET via Doorsturen (f) maar via commando Doorsturen waarbij ik enkel mijn email adres heb moeten ingegeven en deze kwamen allemaal correct toe in mijn Outlook Inbox :

DenTeo_1-1755171939697.png

Dank à iedereen voor de hulp en Good Lucjk à de anderen met dit probleem.

Als mijn hierboven vermelde "oplossing" ook heeft geholpen bij de anderen, graag Bjorn (sb) posting aanduiden als Oplossing aub.

 

DenTeo
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

AANDACHT :

ik ben detail vergeten vermelden : den truuk met mail sturen naar hallo@telenet.be + hallo in onderwerp zetten heb ik verstuurd via telenet webmail, dus NIET via mijn Outlook 365.

Mogelijks kan dit van belang zijn.

Johan.

GuntherD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf!

Al mijn inkomende emails komen terecht in Junk Email.

Sinds deze middag lijkt het probleem opgelost.  Ik heb niets aangepast. Ik ga er vanuit dat Telenet het één en ander heeft aangepast. Lukt het bij jou ook?