Beantwoorden
marnix1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! It's your eighth party!

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Hallo , hoe kan ik mijn mail adres (hoofdgebruiker) beschermen met eigen wachtwoord ? nu kan iedereen in ons gezin als ze inloggen op"mijn telenet  , yelo tvgids " zomaar mijn email openen en lezen ? Dit mail adres is het adres voor telenet factuur enz dus niet verwijderbaar en ook meest gebruikt . Dus kan ik gebruiker wachtwoord en dat van  mail verschillend maken aub ? 

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

@marnix1  als u gebruikt maakt van WIGO en u heeft verschillende gebruikers aangemaakt had u ook een ander wachtwoord kunnen instellen. Nu is dit niet te veranderen dus beste wat u kan doen is dan de gebruiker te verwijderen en opnieuw instellen met een eigen wachtwoord.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Hebben uw gezinsleden een eigen mailbox bij telenet, dus geen alias? (voor de juiste uitleg zie hier)

 

Indien neen, maak er dan één aan voor elk gezinslid.

 

Nadien kan elke gezinslid inloggen met eigen e-mailadres en wachtwoord.

 

Door het maken van een afzonderlijke mailbox maak je subgebruikers. Het aantal dat je kan maken is afhankelijk van je abonnement. Algemene uitleg over besperkingen vind je hier en specifiek moet je gaan kijken bij uw abonnementsformule.

 

Als alles in orde is verander je uw eigen wachtwoord.

0 Likes
marnix1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! It's your eighth party!

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Hallo , de gezinsleden hebben een mailbox dat is het probleem niet , ik ben hoofd gebruiker en op alle andere toestellen waar bvb yelo staat moet je inloggen met gebruikersnaam en paswoord  (van mij dus hoofdgebruiker )om yelo te kunnen gebruiken en als zij op mailbox klikken openen ze mijn mails ......

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

@marnix1 @janne_man 

Uw gezinsleden hebben waarschijnlijk een alias, maar geen eigen mailbox.

Als ze een eigen mailbox hebben kunnen ze zich aanmelden met hun eigen gebruikersnaam en paswoord.

Ik heb een foto bijgevoegd. Heb jij voor elk gezinslid (beperkt aantal volgens abo) dat scherm ingevuld?mailbox.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marnix1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! It's your eighth party!

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Dank u , dit is gebeurt maar op andere pc,s word ingelogd op yelo Play met het gebruikersnaam en paswoord via hoofdgebruiker ik dus en dan kan men aan mijn mailbox  

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Ik kan via "Mijn Telenet" nieuwe gebruikers aanmaken.
En kan deze gebruiker of beheerder maken.
Zij kunnen elk inloggen met hun email en paswoord op telenettv.be. Ik veronderstel dat dit dan ook op Yelo play kan.
Zij kunnen ook inloggen op Mijn Telenet, maar zien hier niet alles.

0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

@marnix1 Wijzig uw paswoord dan!

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Het echte probleem is dat je het verkeerd voorhebt dat enkel de hoofdgebruiker kan inloggen in Yelo. 

 

Je verandert uw wachtwoord (doe zoals @hondaboy  reeds gemeld heeft). Hierdoor kunnen geen pc's of andere toestellen nog inloggen op Yelo. 

Vermits alleen jij uw wachtwoord kent zal je uw nieuw wachtwoord moeten ingeven op uw pc voor e-mail en yelo.

De andere gezinsleden moeten inloggen met hun gebruikersnaam (normaal is dat hun e-mailadres) in Yelo. 

 

marnix1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! It's your eighth party!

Apart wachtwoord voor hoofdgebruiker mailbox?

Bedankt dit was inderdaad de oplossing ,ik dacht dat mijn andere gezinsleden enkel toegang hadden tot " mijn telenet/yelo/tvgids  met mijn gebruikersnaam en paswoord . Alles getest en dus aangepast 

OPGELOST   

Groeten en bedankt