24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
Mijn emails die ik naar naar adressen met domein @bluewin.ch stuur worden systematisch afgebroken.
Wat moet ik doen om deze weer te kunnen sturen?
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients was aborted after 0 second(s):
*name@bluewin.ch
@IWem de site gebruikt IPV6 als ip adres, zou kunnen dat deze het probleem veroorzaakt, als ik een trace route doe op de site kan die de eerste trace ook niet openen, geeft 100% fout aan van niet te vinden.
Bedoelt u dat bluewin.ch IPV6 gebruikt ? Wat betekent dat eigenlijk IPV6?
Zou ik eventueel ook IPV6 moeten gebruiken ?
Het IP adres van de site heeft nu eens geen enkele invloed op e-mails.
Voor E-mails zijn de IP-adressen van de MX-records van belang. En die zijn effectief IPv4.
Totaal irrelevant maar geen idee hoe jij je test gedaan hebt want ik vind enkel een IPV4 DNS record voor de site zelf (hun CDN, Amazon CloudFront, is wel IPV6)
@WG94 via https://dnschecker.org/online-traceroute.php heb ik de site domein naam gecheckt en daar staat dat het ip adres IPV6 is en de eerste check op de domeinnaam niet wordt gevonden.
de site laad ook zeer traag in door al de reclame banners enz.
Worden de emails enkel afgebroken van je eigen email adres of ook van andere email adressen ?
Dus als jij stuurt met .....@telenet.be heb je eventueel nog een ander email adres om te testen bijvoorbeeld van gmail ?
Met welke email client verstuur je ? Outlook , Thunderbird of iets anders ?
Vanuit een andere email adres zoals gmail lukt het wel.
Als het via Webmail of outlook app gestuurd wordt maakt niets uit; de mails van ...@telenet.be worden afgebroken