Beantwoorden
Johanvde
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

Sinds vanmorgen kan ik geen mails meer ophalen of verzenden op mijn Mac en iPhone in thunderbird. Krijg telkens de melding dat het wachtwoord niet correct is. Dit heb ik nooit aangepast bij mijn weten. Als ik in mijn account ga kijken naar het wachtwoord is dat precies hetzelfde van wat ik ingeef. Toch blijft hij herhalen dat het niet juist is. 
ik gebruik deze mailbox voor mijn zakelijke dingen dus heel vervelend. Komt niets meer binnen of gaat niets meer uit. Heb alles nagekeken van instellingen zoals Telenet het voorschrijft en alles is correct. 


wie o wie kan mij hieruit helpen? 
alvast bedankt mensen 😐

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Geen e-mails ophalen of verzenden

0 Likes
10 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

@Johanvde 

 

Heb je al eens geprobeerd om uw paswoord effectief te wijzigen (op alle nodige plaatsen) en daarbij zeker de regels van een sterk paswoord te volgen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

kan je op webmail inloggen ?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

@Johanvde 

Het paswoord is ook fout als je een fout mailadres ingegeven hebt. Is het mogelijk dat daar iets is fout gelopen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johanvde
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

Ja heb ik ook al geprobeerd. Helaas doet dit niks 🤢

0 Likes
Johanvde
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

Nee lukt me niet. Het is precies of mijn account is verwijderd of geblokkeerd. Heeft altijd goed gewerkt tot enkele dagen geleden...

0 Likes
Johanvde
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

E-mailadres is wel degelijk juist. 
blijkbaar is mijn hele account verwijderd 😱🤢

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

@Johanvde 

Als het een IMAP account was kan je een nieuw account aanmaken zonder dat je iets kwijt bent.

Het is wel verdacht dat het zo maar zou verdwijnen. Dit geeft wel aan dat je altijd een back-up moet hebben. 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Johanvde
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

Blijkbaar vervalt het oude account na 18 maanden. Zonder melding is opeens alles weg. Was even overgestapt naar Proximus omdat bij onze verhuis hier Proximus lag. Maar dat heb ik snel terug buiten gekiept en een overstap naar Telenet gedaan. Ik had aan de technieker van Telenet die alles is komen installeren duidelijk gevraagd om het oude account te gebruiken met mijn gekende mailadressen. Was geen probleem zei hij. Was dus wel een probleem want ben alles kwijt. Kan op het oude account niet meer inloggen om eventueel webmail te bekijken. Kunnen ze die oude account of eventueel het oude e-mailadres terug activeren? Dat zou de enig oplossing zijn vrees ik. 
alvast bedankt voor jullie oplossingen

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

@Johanvde  als je Telenet verlaat kan je nog 18 maanden gebruik maken van je email adres enkel via de webmail van Telenet zelf. Als je na die 18 maanden terug komt bij Telenet dan zou je het email adres terug kunnen gebruiken. Dan kan je opnieuw dat email adres gebruiken. Je inkomende emails die in die tijd daar heen gestuurd zijn kan je niet meer terug krijgen die zijn verloren. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen inkomende/uitgaande e-mails in Thunderbird

@Johanvde 

Zie hier:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/internetabonnement-stoppen-wat-met-mijn-telenet-e-mailadre...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.