24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds vanmorgen kan ik geen mails meer ophalen of verzenden op mijn Mac en iPhone in thunderbird. Krijg telkens de melding dat het wachtwoord niet correct is. Dit heb ik nooit aangepast bij mijn weten. Als ik in mijn account ga kijken naar het wachtwoord is dat precies hetzelfde van wat ik ingeef. Toch blijft hij herhalen dat het niet juist is.
ik gebruik deze mailbox voor mijn zakelijke dingen dus heel vervelend. Komt niets meer binnen of gaat niets meer uit. Heb alles nagekeken van instellingen zoals Telenet het voorschrijft en alles is correct.
wie o wie kan mij hieruit helpen?
alvast bedankt mensen 😐
Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Geen e-mails ophalen of verzenden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja heb ik ook al geprobeerd. Helaas doet dit niks 🤢
Nee lukt me niet. Het is precies of mijn account is verwijderd of geblokkeerd. Heeft altijd goed gewerkt tot enkele dagen geleden...
E-mailadres is wel degelijk juist.
blijkbaar is mijn hele account verwijderd 😱🤢
Als het een IMAP account was kan je een nieuw account aanmaken zonder dat je iets kwijt bent.
Het is wel verdacht dat het zo maar zou verdwijnen. Dit geeft wel aan dat je altijd een back-up moet hebben.
Blijkbaar vervalt het oude account na 18 maanden. Zonder melding is opeens alles weg. Was even overgestapt naar Proximus omdat bij onze verhuis hier Proximus lag. Maar dat heb ik snel terug buiten gekiept en een overstap naar Telenet gedaan. Ik had aan de technieker van Telenet die alles is komen installeren duidelijk gevraagd om het oude account te gebruiken met mijn gekende mailadressen. Was geen probleem zei hij. Was dus wel een probleem want ben alles kwijt. Kan op het oude account niet meer inloggen om eventueel webmail te bekijken. Kunnen ze die oude account of eventueel het oude e-mailadres terug activeren? Dat zou de enig oplossing zijn vrees ik.
alvast bedankt voor jullie oplossingen
@Johanvde als je Telenet verlaat kan je nog 18 maanden gebruik maken van je email adres enkel via de webmail van Telenet zelf. Als je na die 18 maanden terug komt bij Telenet dan zou je het email adres terug kunnen gebruiken. Dan kan je opnieuw dat email adres gebruiken. Je inkomende emails die in die tijd daar heen gestuurd zijn kan je niet meer terug krijgen die zijn verloren.
Zie hier: