Beantwoorden
Roedy
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen toegang tot Telenet Webmail

Sinds 18/6 heb ik geen toegang tot mijn webmail.

Inloggen op My telenet lukt, maar voor de webmail krijg ik de melding dat mijn login niet klopt, terwijl het dezelfde login gegevens zijn.

Ik heb al verscheidene keren mijn wachtwoord aangepast met steeds hetzelfde resultaat. Vandaag voor de derde keer contact gehad met de hulplijn en probleem is nog steeds niet opgelost.

De domiciliëring daarintegen werkt feilloos 😂

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Geen toegang tot Webmail

0 Likes
15 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Roedy 

Heb je al eens je cashe en cookies geleegd van je browser en of eventueel eens een andere browser geprobeerd ? Zijn er foutmeldingen die je hebt ? En waar werk je op is dat via de pc of via een gsm ? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Cache en cookies worden regelmatig verwijderd.

"Je login en/of wachtwoord kloppen niet. Pas ze aan en probeer opnieuw," krijg ik bij inloggen op webmail, maar bij my telenet werkt het wel.

Andere browser ga ik eens uitproberen.

0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Andere browser werkt ook niet.

0 Likes
karelg
Freshman Weetjesweter
Dag van de Chocolade It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Heb iets vergelijkbaar voorgehad metvdsm van schoonbroer, ook sinds ongeveer midden juni geen emails meer binnen. Wilde paswoord aanpassen via pc, gaf toen alijd technisch probleem aan. Dan maar via de gsm,hetzelfde gedaan, en dit lukte dadelijk. Nieuw pw moest uiteraard wel aan bepaalde eisen voldoen. Musschien heeft telenet in al zijn wijsheid besloten om te eenvoudige paswoorden te weren?

0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Mijn wachtwoord is al 3 keer gereset door telenet zelf via de hulplijn en een keer of tien door mezelf, dus daar zal het probleem niet liggen.
Het lijkt erop dat mijn wachtwoord wel aanvaard word door "mijn telenet",maar niet word doorgegeven aan de webmail.

Laatste update:

Digitale werken aan de gang! Van 28/08/2024 22:00 tot 29/08/2024 08:00 kan je hier daarom even niets doen. Onze excuses voor de hinder.

0 Likes
karelg
Freshman Weetjesweter
Dag van de Chocolade It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Na de oroblemen met maul van schoonbroer, was het zaterdag mijn beurt, mails op pc via outlook kwamen niet binnen, wel op iphone en ipad….dus zondagmiddag even nagekeken, username vd mail stond op xxx@example.com (waar example.com = pandora.be), heb dit moeten aanpassen naar xxx@example.com (waar example.com = telenet.be), paswoord opnieyw ingegeven, outlook evennherstarten, en na enige minuten kwamen de mails binnen en de synd rss de drie toestellen is ook ok…

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: gebruikte voorbeeld e-mailadres kan alsnog echt zijn

0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Heb reeds vroeger van pandora naar telenet moeten switchen.

Ondertussen reeds 3 maal "werken" aan mijn internet,maar nog steeds geen webmail.

0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

En ik werk zonder outlook of thunderbird,rechtstreeks op webmail.

0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Ondertussen reeds 3 weken zonder webmail en nu ook geen toegang meer tot My Telenet.

Reeds 7 maal gebeld naar de hulplijn voor een totale tijd van bijna 7 uur met uiteindelijk steeds hetzelfde antwoord dat ze er mee bezig zijn.

Momenteel rijd ik zonder groene kaart met mijn wagen, aangezien die tegenwoordig via mail opgestuurd word.

Volgende week is het betaaldag voor telenet,hoeveel wil je wedden dat het volledige bedrag tijdig en probleemloos van mijn rekening word gehaald?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Dat het volledig bedrag van uw rekening gehaald wordt is uw keuze en uw beslissing. Je kan altijd elke domiciliering stopzetten.

Dat je uw groene kaart enkel digitaal hebt, is ook uw beslissing. Elk voordeel heb zijn nadeel. 

Als je webmail gewoon bent, dan is het natuurlijk balen als het niet werkt. Webmail is tenslotte maar een e-mailclient zoals er dertien zijn in een dozijn. Niets belet u om een andere e-mailclient te gebruiken. Als een andere mailclient niet werkt dan moet je dat goed laten weten aan Telenet, want e-mail is een essentiële dienst en essentiële diensten hebben  voorrang op andere problemen. 

Roedy
Freshman Beetjesweter

Dus jij denkt als ik de domiciliëring stopzet of niet het volledige bedrag zou betalen, alles gewoon verder zou lopen?

Bij mij gaat zowat alles digitaal en ik ben niet van plan om bij iedere dienst mijn e-mail adres te gaan veranderen.

Ik ben meer dan 20 jaar klant bij telenet en buiten de modem problemen in de beginjaren heb ik nooit echte problemen gehad, maar dit kan niet door de beugel.

Btw.Mijn groene kaart heb ik per post laten opsturen.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Wat ik gedaan heb, jaren geleden, is een domein registreren gekoppeld aan mailhosting. Er zijn (letterlijk) nog maar een handvol sites waar ik nog een  *.pandora.be (jawel!) gebruik. Je zegt dat je niet van plan bent je adres overal te veranderen. Zoiets doe je stap voor stap en voor je het weet ben je niet meer afhankelijk wat mail betreft.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes
Roedy
Freshman Beetjesweter

Dus, moet ik verstaan dat uw webmail ook niet werkt?

En dat u het normaal vind te betalen voor dingen die niet werken?

De oplossing die u geeft is zoals een wagen te kopen en dan een taxi opbellen voor iedere verplaatsing.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Ik verkies een mailclient boven webmail. Een backup maak ik zelf, dus geen angst van niet meer aan mijn mails te geraken. Uiteraard vind ik het niet normaal dat deze dienst voor jou niet werkt. Ik stel een alternatief voor, eentje waarmee je met een eigen domein vrij zou zijn om naar een andere provider te switchen.

Ik stel een luxewagen voor in de plaats van het tweedehands karretje dat je nu hebt. Een wagen die niet gebonden is aan één garagist.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes