24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste Netweters,
Sinds een dag of 5 krijg ik geen enkele mail meer binnen via webmail en/of Outlook.
Dit zowel op de desktop, laptop en GSM (android). Verzenden lukt wel nog, een test mailtje naar mezelf vind ik terug in verzonden items maar komt niet in de inbox. Dagelijks loopt de spam map wel over van de junkmails maar die ledig ik na een mailtje of 20. Ik heb niks aan de instellingen gewijzigd of wat dan ook. Momenteel zijn alle mappen leeg en werkt het nog steeds niet. Nu weet ik het even niet meer. Graag jullie hulp.
Alvast bedankt & stay safe!!!
Groeten,
Frank
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Beemerke63 ik neem aan dat je de webmail van Telenet bedoeld.
Je kan hier eens benodigde stappen nakijken als je geen mails kan ontvangen. Deze link is bedoeld voor ontvangen en verzenden als dat niet lukt.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen-lukt-niet-met-telenet-webmail/
Beste Patrick,
Dank om de snelle reactie! Inderdaad ik gebruik de webmail en mailadres van Telenet.
Voor zover ik kan zien staan de instellingen nog goed.
[IMG]https://www.mupload.nl/img/mcx75z8390.png[/IMG]
@Beemerke63 buiten die instellingen om staat er nog belangrijke info in. Kijk of je postvak niet vol is want als je die vol hebt ontvang je ook geen mails. Je hebt 5GB aan opslag.
Daarbij ook aan toegevoegd kijk dat ook na van je mailclient.
Patrick,
Alle mappen in webmail & Outlook zijn leeg.
@Beemerke63 en je werkt allemaal met IMAP of heb je ergens een POP3 server ingesteld ?
Patrick,
Alle (Outlook) instellingen overgenomen van TN dus IMAP.
@Beemerke63 allersinds lijkt er geen probleem te zijn met de webmail. Heb naar mezelf test mails gedaan en die komen direct ook binnen. Zou de klantendienst eens bellen en nagaan wat er mis kan zijn. Misschien iets in uw account maar dat is aan de achterliggende dienst het na te kijken.
Patrick,
Bedankt voor je uitgebreide hulp! Zal maandag eens de klantendienst contacteren. Ik hou je op de hoogte.
Grts
Frank
Zijn alle mappen leeg? Dus ook Archive, Telenet en VAULT?
De beperking van 5 Gb heeft betrekking op alle mappen in de webmail van Telenet.
Heren, oplossing gevonden!
Ik moet toch een paar dagen geleden ergens een (verkeerde) regel hebben aangemaakt bij het markeren van spam. Door deze regel aan te maken ging alle inkomende mail verloren. Vermoedelijk ergens een vinkje teveel aangezet. Soit, alle regels eruit gegooid en hopla terug mail in de inbox.
Stupid me! 😉
Toch bedankt voor het meedenken!!
Nog een fijn weekend.
Grtz
Frank
@Beemerke63 super dat het opgelost is. Vergeet niet de post aan te duiden die je het meest geholpen heeft.