24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Ik ben op zoek naar een manier om in te stellen dat, telkens als ik een email verstuur, mijn eigen emailadres automatisch wordt ingevuld bij Bcc zodat ik al mijn verzonden mails ook kan lezen op een andere pc, smartphone, tablet, ...
En ik zou dat ook willen doen bij Outlook versie 4.2337.2 Android zodat de mails die via de smartphone verstuurd worden ook op de pc te lezen zijn.
Is dit mogelijk?
Dank voor alle tips.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: bcc in microsoft outlook 2016
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik moet zeggen dat ik uw vraag niet echt begrijp.
Wanneer je op een ander toestel (wat voor toestel dan ook) in staat bent om uw mail account te openen, dan kan je toch uw verzonden items zien ....
Ietwat aparte vraag maar wel mogelijk middels het aanmaken van een rule.
Je kan dit zelf terugvinden hier: https://www.howtogeek.com/684902/how-to-automatically-bcc-emails-using-rules-in-outlook/
Blijkbaar begrijpen ze uw vraag en antwoorden ze naast de kwestie. Ik zit met iets gelijkaardigs. Ik wil in mijn scherm waarin ik een mail verstuur het BCC veld blijvend weergeven. Niet zoals nu alleen het CC veld. Ik weet dat het mogelijk is maar ik vind het niet.
Ga naar Nieuwe Mail
Dan naar "Opties" en druk op "Velden Weeregen" onder het BCC icoon
Sluit het bericht en Sla de wijzigingen op
De volgende keer dat je een nieuwe mail aanmaakt komt het BCC veld automatisch op.
De bedoeling van de vraagsteller is om zijn verzonden mails te zien op alle toestellen. Dit wil hij doen via de omweg een BCC naar zichzelf. Hij kan wel het veld BCC zichtbaar maken maar dan is zijn eigen adres nog niet ingevuld.
Als men IMAP gebruikt is dit allemaal niet nodig en kan men overal zijn verzonden mails zien in de send map. Dit niet enkel voor de mails verzonden van outlook maar ook van andere mailclients en zelfs van webmail.
Dat is net hetgeen ik er ook van denk. Kijk maar eens naar de eerste reactie ... 😉
Dank voor alle reacties.
Ik ga het eens bekijken.
Deze vraag mag gesloten worden.