25.284
netweters
|
156.336
antwoorden
|
21.093
vragen
|
hallo, ik heb heel veel problemen met mijn emailadres AAAA@telenet.be (persoonlijk emailadres gewijzigd)
ik wens dat AAAA@telenet.be volledig geschrapt en verwijdert wordt. Ik gebruik nu enkel het nieuwe adres BBBB@telenet.be Echter is AAAA@telenet.be gekoppeld aan mijn primair login en kan ik dit niet wijzigen. Hoe kan ik dit veranderen naar BBBB@telenet.be
Reden is hiervoor dat AAAA@telenet.be gehackt en misbruikt is geweest. Ik heb dan een nieuwe mailbox aangemaakt als BBBB@telenet.be die ik ondertussen gebruik. Maar ik moet nog steeds inloggen bij MIJN TELENET en in de app met het oude AAAA@telenet.be
Ik wil dus kunnen inloggen met het nieuwe adres en dit koppelen aan mijn hoofdaccount. Ik kan nergens terugvinden hoe ik de hoofdaccount een nieuwe login (emailadres) kan toewijzen.
Op de Profiel beheren pagina (van het hoofdaccount) staat een optie “Login (e-mailadres) wijzigen”
Heb je die al eens geprobeerd?
Ik heb dit vroeger geprobeerd, maar dan kreeg ik de melding dat het niet mogelijk was omdat het mijn hoofdaccount is (zit al een jaar of 2 met dit probleem, maar nooit werk van gemaakt). Ik zie nu inderdaad dat die optie erbij staat, maar natuurlijk geeft die de volgende fout weer:
Het e-mailadres dat je wil gebruiken maakt geen deel uit van jouw mailbox maar van de mailbox van een andere gebruiker.
Waarschijnlijk omdat ik toen met het nieuwe adres ook een nieuwe mailbox heb aangemaakt.
Als ik het nieuwe adres verwijder uit de mailbox, en opnieuw vrij geef, kan het misschien wel lukken. Ik ga het eens proberen.
het is uiteindelijk gelukt! N
adat de mailboxen van de juiste adressen (aliassen) voorzien waren, heb ik de login kunnen aanpassen via de link Login wijzigen op de profiel pagina.
Nu nog de 2000 emails verwijderen. Kan ik dit door een klik via één of andere manier?
De overbodige mailbox verwijderen?