24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Beste
Sinds weken kan meestal niet en soms moeilijk inloggen in de webmail op PC. Ik gebruik bewust geen Outlook wegens professionele doeleinden Outlook op pc. Ik krijg na veel wachten meestal de foutmelding deze pagina werkt niet, te vaak omgeleid. Of internal server.
Hoe zou dit komen? Graag advies want dit is zeer vervelend.
Mvg
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Inloggen webmail via pc internetpagina lukt niet
Heb je dit probleem in meerdere browsers en op meerdere computers ?
Eventueel eens een andere browser proberen en zien of je daar nog problemen mee hebt. Ook eens cashe en cookies legen kan helpen maar geeft geen garantie. Heb je nog problemen met 'mijn Telenet' ? Of is dat in orde ?
Dag Patrick
Bedankt voor uw snelle reactie. Inderdaad al pogingen al gedaan. Meerdere pc (2) en alle browsers al geprobeerd. Ook chashe en cookies verwijderd. Dit doe ik zelfs regelmatig. Zou het nog aan iets anders liggen? Ik kan nu zeker al een week niet inloggen
Groeten Stijn
Zou er op kunnen wijzen dat er problemen zijn met de webmail maar dan enkel aan jou account gelinkt want ik merk geen problemen hier.
Heb je eventueel een screenshot met de foutmeldingen ? Wel zonder persoonlijke vermeldingen zoals email adres en dergelijke.
Ja soms deze van mijn Telenet ook. Daar kan ik soms inloggen. Nu ook niet vanzodra ik op inloggen duw gaat alles zeer traag. Nu ook opnieuw. Krijg zelfs de inlogpagina niet waar ik mijn gegevens kan ingeven
Er blijft nu gewoon een wit scherm en bezig met laden
Mmm dat is echt wel bizar. 🤔 Ik zou contact opnemen met onze collega's via Messenger, Twitter of Instagram. Uiteraard kan je ook bellen op 015 66 66 66.
Het inloggen zou wel moeten lukken. Via deze weg kunnen we jammer genoeg geen oplossing bieden. Hopelijk kan je snel een collega te pakken krijgen!
Gr
Dit is geen antw op Bert maar een vraag aan de originele poster.
Hoe ben je verbonden met het internet:
- UTP kabel direct op modem
- WiFi van modem
- WiFi via andere toestellen, Welke?
- Heb je een eenvoudig netwerk of een complexer netwerk
Ik stel deze vragen omdat ik vermoed dat de antworden verloren gaan door problemen in het lokale netwerk (dubbele IP's)
Dag Jean
Het zal inderdaad aan het netwerk liggen. Ik heb nu proberen in loggen met dezelfde laptop deze morgen op een ander netwerk en locatie (wel telenet Wifi) en had onmiddellijk verbinding. Op de andere locatie waar het niet lukt, probeer ik zowel op laptop als met een vast pc. Dus via wifi en via datakabel zelfde probleem. (internetprovider Dysteny daar)
- UTP kabel direct op modem: Kabel verbonden aan vaste PC
- WiFi van modem: Laptop verbonden met Wifi router extender. De Modem heeft geen wifi of te ver denk. Er staat TP router
- WiFi via andere toestellen, Welke? Geen andere dan hierboven
- Heb je een eenvoudig netwerk of een complexer netwerk: Eenvoudig netwerk - Internet komt binnen via router Dysteny, gaat dan naar een andere router die de verbinding verdeeld naar alle computers.
@patrick37 schreef:
De link die je hebt opgegeven werkt niet heb eens getest.
Als ik via de website ga en dan webmail pak werkt het wel dus ergens in de link zit er een fout.
@patrick37 goed opgemerkt! Heb de URL in het bericht van Bert aangepast. Er was een foutje ingeslopen, nu zou die link wel moeten werken.