24763
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Sinds vandaag, out of the blue, plots niet meer mogelijk om mails te versturen via webmail (Bericht verzenden mislukt: mail.SEND_FAILURE) of via mijn iPhone. Aan wat kan dit liggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wachtwoord wijzigen lukt ook niet:
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Ja, bij details staat het volgende:
Bericht verzenden mislukt: mail.SEND_FAILURE | ||||||||||||
|
@Ex-Netweter, ik heb jouw e-mailadres op verschillende plaatsen uit de tekst gehaald en vervangen door 'xxx'. Zo kan er niemand misbruik van maken.
Doordat je de tekst (incl. kolommen) hebt geplakt in jouw post, ziet het er een beetje vreemd en uitgetrokken uit. 😉
Ik heb dit probleem als sinds november 2017. Eerst enkel met Outlook, nu ook met webmail
Wachtwoord al gewijzigd en al, nog altijd geen oplossing
het lijkt alsof de server het "smtp" niet wil herkennen
Iemand nog een idee ?
Ik heb met de klantendienst gebeld en ben goed geholpen. Aangezien ik zelf geen wachtwoord kon resetten (error) hebben ze dat voor mij gedaan. Opnieuw ingeven in de webmail, telefoon en outlook en het werkt weer. Ik zit enkel nog met het generisch wachtwoord dat ik nog steeds niet zelf aan kan passen maar daar is een case voor gestart.
Ik zou dus zeker even bellen.
SMTP paswoorden komen er om spam toegang te blokkeren...