24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Voor de zoveelste keer kan ik niet inloggen op mijn webmail.Dit gebeurd ELKE keer als ik wil inloggen na een paar dagen.Ik kan een nieuw wachtwoord maken , maar dat werkt ook weer niet.Kan dit niet eens opgelost worden ?
Werkt nog altijd niet.Heeft niks met een storing te maken.Dit is permanent.
@alien51 schreef:Werkt nog altijd niet.Heeft niks met een storing te maken.Dit is permanent.
Dan denk best dat je contact neemt met Telenet zelf via de sociale media of 015/666666.
Klein vraagje,
Gebruik jij webmail voor verschillende accounts op dezelfde computer ?
Heb dat enige tijd geleden ook voorgehad :
https://www.netweters.be/t5/E-mail/Verzenden-nieuwe-email-lukt-niet-via-webmail/td-p/52482
Niemand (ook Telenet niet) heeft mij ooit een oplossing voor het probleem gegeven.
Nu is het wel al lang geleden dat ik het nog heb voorgehad.
Dat heb ik inderdaad.Mag toch ?
Bovendien kan ik gewoon mijn verbruik nagaan , maar hierbij kan ik inloggen met Itsme.
@alien51 Tuurlijk mag dat, maar als je verschillende accounts gebruikt, dan moet je goed opletten dat je overal met de eerste account bent afgemeld, vooraleer je met een tweede inlogd.
Zoals gezegd, ook miserie mee gehad, maar nooit opgelost geraakt.
Ik begrijp de opmerking ivm "nagaan gebruik" niet zo goed. In principe zijn de meeste Telenet diensten (mijn telenet, webmail, Telenet TV app, ...) gelinkt aan dezelfde account informatie. Voor "mijn telenet" kan je inderdaad je mail adres koppelen aan ITSME, maar ook hier is de account info die hierachter zit dezelfde.
Bij het gebruik van 'Wachtwoord Vergeten' , krijg ik geen sms zoals aangegeven.