42595
netweters
|
18947
gesprekken
|
20448
vragen
|
Er zijn meerdere werkvensters mogelijk en in te stellen via de button weergeven.
Bij " weergeven - leesdeelvenster - onderaan " krijg je een specifiek werkvenster. Hierin is echter de kolombreedte van "onderwerp" veel te breed en van "van" veel te klein.
Met de muis op het kolomeinde en linkermuisknop indrukken en schuiven lukt niet. Het lijkt alsof dit niet in de software is meegenomen... Probleem is erg vervelend omdat bepaalde informatie niet wordt weergegeven.
Heeft iemand een oplossing...
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Kolombreedte aanpassen
Dank voor je reactie.
Rechts is idd. mogelijk, had ik al geprobeerd, maar ik vind onderaan prettiger om mee te werken.
Op de kolombreedte na natuurlijk.
Tja, @Nettie , dan is de keuze aan jou hé .... Je kan de kolommen aanpassen in de versie "rechts" maar dat vind je minder prettig om werken langs de ene kant, je werkt graag in de versie "onderaan" maar dan kan je de kolommen niet aanpassen aan de andere kant ...
Moest ik moeten kiezen tussen "minder prettig" en "onmogelijk", ik zou het wel weten .... 😉
Ik zit eigenlijk nog even te wachten totdat er misschien toch nog iemand met een oplossing komt. Moet een andere browser ook nog uitproberen. Mocht er zich geen oplossing aandienen dan ga ik waarschijnlijk voor "rechts" kiezen (ha ha mooie beeldspraak). Zal dan ook maar een kwestie zijn van even wennen..
Een andere browser gaat geen oplossing bieden, @Nettie ...
Wat wel een oplossing kan bieden is een andere mailclient. Het is niet omdat je Telenet mail gebruikt dat je persé Telenet Webmail moet gebruiken ...
Keuze genoeg ... Ikzelf bvb gebruik naast de webmail ook Mozilla Thunderbird. Op dezelfde mail, ik heb die dus tweemaal, zowel in webmail als in Thunderbird. Je kan daarbij nog keuzes maken. Mijn Thunderbird is in POP3, hetgeen betekent dat eenmaal ik de mail heb binnengehaald in Thunderbird hij weg is uit webmail. Maar het kan dus ook anders, dan blijft de mail gewoon in beide staan.
Eigenlijk heb ik de mail zelfs driemaal, ik heb hem ook op de foon. Zonder dat hij verdwijnt uit webmail. Eenmaal binnengehaald op de PC met Thunderbird is hij weg uit webmail EN de mail op de foon. Omdat de mail op mijn foon een één op één spiegeling is van mijn webmail.
Ik hoop dat je door het bos de bomen nog ziet ... 😉
Mooi dat je er zoveel aandacht aan schenkt. Ik ga er zeker aandacht aan besteden wanneer ik wat meer tijd heb en laat dan t.z.t. altijd iets weten.
@Nettie schreef:Mooi dat je er zoveel aandacht aan schenkt. knip ...
Ik heb, Krak zijnde, de taak aanvaard om te helpen waar ik kan. Er bestaan geen onbelangrijke problemen. Er bestaan wel verschillende inzichten.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat er talloze Netweters zijn die ook volledig belangeloos iedereen helpen, zonder daarom Krak te zijn. Hun inbreng is zeker zoveel waard als de mijne, laat dat duidelijk zijn hé 😉