Beantwoorden
Stin0
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Mail regels van toepassing in de Gmail app android

Hallo iedereen,
Is misschien een domme vraag: maar als je rules via de telenet webmail configureert voor bvb het automatische deleten van mails van bepaalde afzenders, zijn deze dan ook van toepassing in de gmail app op android? Of zijn deze alleen van toepassing als ik mijn mailbox open via telenet webmail in een webbrowser? Ik zou graag mijn rules van Thunderbird overzetten naar hier zodat de rules die ik hier heb ingesteld ook van toepassing zijn in de Gmail app.
Groeten,
Stijn

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail regels van toepassing in de Gmail app android

Het gaat wel degelijk over alle  mail die geadresseerd wordt aan uw telenet mail adres of de mails naar de accounts die je ingesteld hebt in de webmail van Telenet.

In dat geval is het antwoord ja. De rule wordt toegepast als de mail binnenkomt in uw mailbox op de server van Telenet. Dit is van toepassing op alle clients (dus alle mailprogramma's of apps voor het lezen van je mail vanTelenet). 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mail regels van toepassing in de Gmail app android

Klopt. Zonet even getest. Werkt perfect.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mail regels van toepassing in de Gmail app android


@StefaanH  schreef:

Klopt. Zonet even getest. Werkt perfect.


Wist ik niet. Fijn dat jouw test dit nog eens bevestigt, want ik geloofde er niet echt in. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stin0
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Mail regels van toepassing in de Gmail app android

Super! Bedankt voor de snelle response!

Groeten,

Stijn

0 Likes