24801
netweters
|
152780
antwoorden
|
20740
vragen
|
Dag iedereen
Wij hebben thuis 2 telenet mailadressen met een gedeelde mailbox.
Nu is het dat plotseling midden december voor het ene mailadres geen mails meer toekwamen, na verder kijken bleek het mailadres niet meer te bestaan (na ook berichten te krijgen van afzenders). Heel vervelend gezien facturen en andere berichten gericht naar dat ene mailadres niet meer toekomen, wij vrezen dan ook al voor misgelopen betalingen.
Uiteraard hebben we dit direct gemeld aan de klantendienst, die zelf het probleem niet konden oplossen, er werd een dossier opgesteld voor IT.
Nu zijn we toch al weer meer dan 2 weken verder zonder oplossing of update en na herhaaldelijk contact en 2 officiële klachten dacht ik dat jullie misschien wel een andere oplossing weten.
Zelf zit ik te denken om exact hetzelfde mailadres aan te maken (gezien het toch niet meer bestaat) om zo terug toegang te krijgen tot die mails, of is dit niet mogelijk of zou dit de problemen enkel erger maken?
Alvast bedankt en prettige feestdagen!
@Tom-me schreef:Wij hebben thuis 2 telenet mailadressen met een gedeelde mailbox.
Deze zin is niet duidelijk genoeg voor mij. Heb je één mailbox met twee e-mailadressen? Heb je twee mailboxen waarbij je beiden toegang hebt tot de twee mailboxen?
In het eerste geval is minstens één van de twee e-mailadressen een alias. Dat moet je kunnen zien in mijn Telenet.
Wat gebeurt er als je met een ander e-mailadres (vg gmail, outlook, hotmail, ...) iets stuurt naar het niet werkende telenet adres? Verloopt alles normaal of krijg je na lange tijd ('s anderendaags) bericht dat de mail niet besteld kon worden?
@Tom-me je kan eerst eens kijken of het e-mail adres wel bestaat. Je kan dit doen via volgende url : https://nl.infobyip.com/verifyemailaccount.php
Indien het e-mail adres zou bestaan, wil het niet zeggen dat het open staat om mails te ontvangen of het op jou account staat.