24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Zoals zovele klanten en al zo lang (jaren) kan ik geen mailboxinstellingen wijzigen maar krijg altijd de boodschap
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Met meerdere browsers geprobeerd, op verschillende pc's, niets helpt.
Kan daar nu echt eens geen oplossing voor komen?
Ben je de hoofdgebruiker?
Gebruik je het juiste wachtwoord (als ik het goed voorheb bestonder er voor de ouder klanten tot 3 wachtwoorden, nu is dat herleid toe één). Kijk eens op https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/telenet-wachtwoord-aanpassen
Beste,
ik heb maar 1 paswoord en mijn gebruikersnaam is ook mijn contact-emailadres. Overigens moet het toch juist zijn, anders kon ik mij toch niet aanmelden als hoofdgebruiker.
En als het nog daaraan zou liggen, kan dit dan niet met een klare foutboodschap duidelijk gemaakt worden i.pm.v. deze die niks zegt alleen dat het probleem tijdelijk zou zijn. Tijdelijk... het is al jaren...
Ik heb overigens ook de hint geprobeerd: geklik op het pijltje naast mijn naam, dan 'profiel beheren', dan 'login/wachtwoord', dan 'aanmeldgegevens' en weet je wat ik krijg:
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Toch om gek van te worden.
Is er nu echt niemand bij Telenet die dit kan oplossen. Als je googelt dan vind je honderden berichten met dezelfde klachten, al van jaren ver, en het is nog altijd zo!
Beste groet.
Naar mijn weten krijg je die foutmelding als er nog aanpassingen zijn die nog niet zijn afgewerkt.
Zoals een aanpassing van je abonnement of een mailbox verandering en dergelijke.
De klantendienst moet dit normaal toch terug vinden en de hangende aanpassing verwijderen.
Ja, inderdaad die uitleg heb ik vroeger ook al gekregen van de klantendienst. Ik heb daar in het verleden al meerdere keren voor gebeld en telkens zei men mij dat ik mijn aanpassingen aan hen mocht doorgeven, maar dat is toch geen oplossing? De laatste wijzigingen aan mijn gegevens dateert van 2 maanden terug toen ik naar Wigo ben overgestapt! Dat men daar bij Telenet niks aan doet (probleem jaren oud) is toch niet te begrijpen. Bedankt voor jouw reactie!
@Ex-Netweter
Gebruik je toevallig een software firewall? Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat Privatefirewall enorme problemen geeft met Mijn Telenet (en mogelijk ook met webmail).
Beste,
Bedankt voor de reactie, maar nee, alleen wat standaard in Windows 10 ingebouwd zit.
Beste groet.
@Ex-Netweter, lijkt me best dat je nog eens contact opneemt met de klantendienst telefonisch of via de sociale kanalen (Facebook of Twitter). Indien ze het zelf niet kunnen oplossen, moeten ze een dossier voor je aanmaken. Want altijd Telenet moeten contacteren voor een wijziging die je perfect zelf moet kunnen doen, is niet oké en allesbehalve gebruiksvriendelijk!