Beantwoorden
Lode3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mailbox aanpassingen

Zoals zovele klanten en al zo lang (jaren) kan ik geen mailboxinstellingen wijzigen maar krijg altijd de boodschap

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

Met meerdere browsers geprobeerd, op verschillende pc's, niets helpt.

Kan daar nu echt eens geen oplossing voor komen?

0 Likes
8 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mailbox aanpassingen

Wat zegt de klantendienst?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mailbox aanpassingen

Ben je de hoofdgebruiker?

Gebruik je het juiste wachtwoord (als ik het goed voorheb bestonder er voor de ouder klanten tot 3 wachtwoorden, nu is dat herleid toe één). Kijk eens op https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/telenet-wachtwoord-aanpassen

0 Likes
Lode3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mailbox aanpassingen

Beste,

 

ik heb maar 1 paswoord en mijn gebruikersnaam is ook mijn contact-emailadres. Overigens moet het toch juist zijn, anders kon ik mij toch niet aanmelden als hoofdgebruiker.

En als het nog daaraan zou liggen, kan dit dan niet met een klare foutboodschap duidelijk gemaakt worden i.pm.v. deze die niks zegt alleen dat het probleem tijdelijk zou zijn. Tijdelijk... het is al jaren...

Ik heb overigens ook de hint geprobeerd: geklik op het pijltje naast mijn naam, dan 'profiel beheren', dan 'login/wachtwoord', dan 'aanmeldgegevens' en weet je wat ik krijg:

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

Toch om gek van te worden.

Is er nu echt niemand bij Telenet die dit kan oplossen. Als je googelt dan vind je honderden berichten met dezelfde klachten, al van jaren ver, en het is nog altijd zo!

 

Beste groet.

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mailbox aanpassingen

Naar mijn weten krijg je die foutmelding als er nog aanpassingen zijn die nog niet zijn afgewerkt.
Zoals een aanpassing van je abonnement of een mailbox verandering en dergelijke.

De klantendienst moet dit normaal toch terug vinden en de hangende aanpassing verwijderen.

Lode3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mailbox aanpassingen

Ja, inderdaad die uitleg heb ik vroeger ook al gekregen van de klantendienst. Ik heb daar in het verleden al meerdere keren voor gebeld en telkens zei men mij dat ik mijn aanpassingen aan hen mocht doorgeven, maar dat is toch geen oplossing? De laatste wijzigingen aan mijn gegevens dateert van 2 maanden terug toen ik naar Wigo ben overgestapt! Dat men daar bij Telenet niks aan doet (probleem jaren oud) is toch niet te begrijpen. Bedankt voor jouw reactie! 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mailbox aanpassingen

@Lode3

 

Gebruik je toevallig een software firewall? Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat Privatefirewall enorme problemen geeft met Mijn Telenet (en mogelijk ook met webmail).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lode3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mailbox aanpassingen

Beste, 

Bedankt voor de reactie, maar nee,  alleen wat standaard in Windows 10 ingebouwd zit.

Beste groet. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mailbox aanpassingen

@Lode3, lijkt me best dat je nog eens contact opneemt met de klantendienst telefonisch of via de sociale kanalen (Facebook of Twitter). Indien ze het zelf niet kunnen oplossen, moeten ze een dossier voor je aanmaken. Want altijd Telenet moeten contacteren voor een wijziging die je perfect zelf moet kunnen doen, is niet oké en allesbehalve gebruiksvriendelijk! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.