24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste allen,
Sinds vorige week merk ik op dat ik geen mails meer binnenkrijg van Mollie een betaalplatform waar ik zakelijk dagelijks mee werk.
Ook op webmail zijn ze nergens te vinden , ook niet in reclame of spam.
Het kan toch niet dat telenet deze mails blokkeert?
Heb eerder wel al eens een mail van hun versleept naar reclame per ongeluk.
Ook eerdere mails met facturen van Carrefour geraken niet meer bij mij ?
Ik ben radeloos, wie kan me helpen aub.
zou het erg vinden als ik weldra aanmaningen krijg tot betaling zonder dat ik er weet van heb.
alvast bedankt,
Dirk
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Mail raakt spoorloos
Ik had nog nooit van Mollie gehoord, heb het even opgezocht.
Ik zou in uw plaats eens met hen contact opnemen. Wanneer zij mails naar u versturen die niet toekomen zou dat voor hun mogelijks ook zichtbaar kunnen zijn. Naar analogie met gewone mail. Ik krijg dan een "undeliverable" of iets dergelijks in mijn post.
Mollie is zoals een soort paypal maar meer bedrijven gericht
Staan al een tijdje nr 1 voor goede service
Dat is het hem nu net. Ze krijgen geen foutmelding, Telenet laat ze niet door om onverklaarbare reden. Heb het nu al met een derde afzender op 4 jaar aan de hand.
Ook Payconiq heb ik in het verleden moeten vragen naar een ander mailadres te sturen, dit om dezelfde reden 🥲🥲
Kijk zeker ook of je geen foutieve Filters/Regels hebt aangemaakt in Telenet Webmail.