Beantwoorden
nightwing
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Handje vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Hoihoi,

 

wanneer ik met Firefox (versie 61.0) inlog op webmail.telenet.be krijg ik sinds gisteren m'n mappen niet meer te zien.

Aan de linkerzijde is nu enkel een blanco balk zichtbaar waar anders oa inbox, sent items staan.

Daarnaast werkt ook de zoekfunctie niet meer.

 

Via IE of Chrome werkt alles momenteel wel.

Alleen gebruik ik nu eenmaal graag Firefox.

Is daar 1 van de voorbije dagen iets gewijzigd?

 

Mvg,

Stefaan

Tags (2)
0 Likes
12 reacties
nightwing
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Handje vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

EDIT ivm de zoekfunctie.

 

Normaal gezien werkt deze perfect door na het invullen van een zoekterm op enter te duwen, nu dus niet.

Wanneer ik doorklik op het vergrootglas lukt het dan weer wel...

 

Als ik vervolgens de tab "zoeken" wegklik om terug te keren naar m'n inbox is de (nu blanco) voor mappen gereserveerde kolom helemaal verdwenen...

Die krijg ik wel opnieuw te zien door de pagina te verversen (F5).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

hier bij mij op firefox 61 geen problemen, zie de balk links met de mappen en de rest werkt ook perfect, 

misschien eens proberen om de cookies te wissen enzo en hem eens te herinstalleren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Ik gebruik gewoonlijk Chrome maar heb ook FF versie 61 (64bit). Zonet even getest en alles werkt feilloos, geen enkel probleem.

 

Welk OS heb je en is het 32 bit of 64bit? Eigenlijk zie ik zo meteen niet waaraan het kan liggen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Welke  addons/extensions heb je op Firefox geinstalleerd (e.g. NoScript) ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Hier, versie 61 / 64 bit en alles normaal. Misschien eens de PC volledig uitzetten en opnieuw opstarten. Misschien zijn er enkele updates blijven hangen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ragna
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem (vandaag pas opgemerkt, dus ik denk dat bij mij gisteren alles nog normaal was). Ik gebruik Firefox 60.0.2 (64 bit) voor Ubuntu (Linux systeem).

 

In andere browsers (Chrome en Opera) alles normaal. Heb alle cookies eens verwijderd, maar dit lost niets op. Zal vanavond ook eens checken of ik op een Windows computer hetzelfde probleem heb.

 

groeten,

 

Ragna

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Aha @nightwing, hierbij hernieuw ik mijn vraag: welk OS gebruik je? OS staat voor Operating System. Dit naar aanleiding van de post van @Ragna omdat hij hetzelfde probleem heeft als jij en aangegeven heeft met Linux te werken. Alle anderen die hier reageren hebben geen probleem. Als jij dus ook met Linux werkt moeten we in die richting zoeken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5225
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Fx 61.x werd op 26 juni vrijgegeven. De release notes vind je hier:

https://www.mozilla.org/en-US/firefox/61.0/releasenotes/

 

Op zich niets te maken met webmail. Probeer eens met de Portable Edition:

https://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable

 

Downloaden (Fx sluiten), uitpakken (in principe installeer je niets, alles zit in één map) en dubbelklikken op FirefoxPortable.exe om Fx op te starten. Werkt het hiermee wél, dan moet je het gaan zoeken in je instellingen of add-ons.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nightwing
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Handje vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Bedankt iedereen voor de veelvuldige reacties!

Ben overdag niet geconnecteerd (stel je voor in dit tijdperk... Verlegen smiley), vandaar de late reactie.

@Master-Magic& @igvfer

cookies worden regelmatig gewist (manueel of met CCleaner), echter geen effect. Laptop wordt dagelijks meerdere keren heropgestart & updates uitgevoerd wanneer aangeboden.

@StefaanH

op de laptop waar het probleem zich voordoet: Windows 7 Home Premium 64bit

@Area57_1& @sb

inderdaad NoScript , samen met uBlock Origin om een indicatie te krijgen welke scripts te vertrouwen zijn.

Net Firefox portable edition geïnstalleerd en hiermee (b)lijkt het wel terug normaal te werken. Hier heb ik natuurlijk bovenvermelde addons nog niet toegevoegd.

Misschien zit die update naar Fx61.x er wel voor iets tussen, al kan ik niet exact zeggen op welke dag die is uitgevoerd. Wel raar dat het dan van de ene op de andere dag niet meer werkt. Tenzij de eerder gepubliceerde addons niet 100% compatibel zijn met de nieuwste Fx?

0 Likes
Ragna
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Dag allemaal,

 

Na het lezen van het antwoord van Nightwing heb ik UBlock en Adblock Plus even uitgeschakeld, NoScript heb ik niet dus daaraan kon het niet liggen. Toen zag ik ook de linkerzijde (mappen ect) terug. Heb deze nu 1 voor 1 terug ingeschakeld en de linkerzijde blijft zichtbaar.

Dus mogelijk was er door die add-ons even iets geblokkeerd?

 

Wel vreemd, want ik had het 's avonds op een windowscomputer geprobeerd (firefox 61/64 bit) en daar zijn dezelfde add-ons geïnstalleerd, terwijl ik daar dit probleem niet had.

 

Enfin, allemaal bedankt om mee te zoeken  Smiley Vrolijk

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5225
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Adblock Plus én uBlock (Origin) samen is sowieso geen goed idee. Vermits ABP méér van je CPU vergt gebruik je best uBlock Origin. Je kan die ook uitschakelen voor bepaalde websites. Helemaal uit hoeft dus niet.

 

UBlock werkt met bepaalde lijsten en het kan goed mogelijk zijn dat het niet meer werkt na een (automatische) update van die lijsten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nightwing
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Handje vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Mappen webmail niet meer zichtbaar in Firefox

Eureka!

Zonet uBlock origin even uitgeschakeld op webmail.telenet.be vooraleer in te loggen.

Mappenstructuur was er terug.

Uitgelogd en opnieuw ingelogd, met uBlock aan, en alles is terug zoals het hoort te zijn 🙂

 

Bedankt iedereen voor 't meedenken!

Nu weet ik wat te doen volgende keer 😉