Beantwoorden
Zimmie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

Bestaat de mogelijkheid om Telenet mail die gelezen wordt/gedelete wordt op een mobiel toestel in een app (iOS én Android) te synchroniseren? Dus ik lees of delete de mail in de respectievelijke app en bij de andere toestellen gebeurt het ook.


Mijn vrouw en ik gebruiken de standaard iOS mail app, de zoon heeft zijn telenet mail account in zijn Gmail app gestoken op zijn Android One+6.

 

Dus niet door gebruik van Webmail maar effectief door instellingen in de apps. De Telenet klantendienst beweert dat het kan, maar voor de ‘hoe’, daar verwijzen ze me voor naar hier! 🙄

 

Thanx!

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

@Zimmie 

Synchroniseren kan je door op je (android) toestel je gmail te openen, op menu drukken (links boven), helemaal naar onder te scrollen, en instellingen selecteren.

Hier kan je het account kiezen dat je wil synchroniseren en de instellingen aanpassen.

Ik veronderstel dat voor IOS een gelijkaardige mogelijk bestaat.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

@Zimmie 

 

Wat ook telt is dat je de email client instelt op IMAP. Dan wordt dat tussen alle clients gesynchroniseerd. Wat je bij de ene delete, wordt overal gedelete bvb.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5176
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

Bij sommige programma's op apps kan je ook een periode opgeven dewelke gesynchroniseerd moet worden. De instellingen goed controleren als je vaststelt dat de synchronisatie steken laat vallen.

0 Likes
Zimmie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

Een van de toestellen had inderdaad POP ipv IMAP. Zo gauw ze allemaal IMAP hadden synchroniseerden ze allemaal, iOS én Android. Bedankt!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele e-mail apps synchroniseren ts iOS en Android

@Zimmie 

 

Graag  gedaan 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes