Beantwoorden
inevdb
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ongewenste mails

Dagelijks krijgen we 500 tot 1000 reclame mails.

Ik heb al van alles geprobeerd.

Eerst schreef ik me uit, maar dan hoorde ik in het nieuws dat dit helemaal niet helpt alleen maar erger word.

Dan ben ik ze gaan aanduiden als Spam.

Maar dit helpt ook helemaal niet.

De hele dag door blijf ik ongewenste mails binnen krijgen van vaak dezelfde afzenders. 

Wat kan ik hieraan doen?

Dit is ten eerste niet fijn, maar ook onoverzichtelijk.

Ik moet heel goed opletten dat ik gewenste mails niet mee wis.

0 Likes
35 reacties
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Hi,  eerst even deze vraag: waarom springt deze forumdienst (of hoe noem ik die) steeds op de franse taal als ik een nieuw onderwerp wil starten, zelfs als ik bovenaan rechts onder FR steeds NL druk? Soms staat er franse titels en nederlandse onderwerpen tegelijk onder elkaar.  Gefrustreerde smiley

ward
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ongewenste mails

@edu, ik heb even je dubbele post verwijderd. Deze waren exact hetzelfde. 

Voor het probleem met de taal selectie, kan je best even kijken in je persoonlijke instellingen onder Mijn instellingen - Voorkeuren - Taal. Hier kies je best voor Standaard (Nederlands) gebruiken. Normaal zou het erna allemaal NL ofwel FR moeten zijn bij de switch bovenaan de pagina.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Beste Suzy, waar vind ik die instellingen?

ward
0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Of beter, waar vind ik 'mijn instellingen'

ward
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste mails


@edu schreef:

Of beter, waar vind ik 'mijn instellingen'


Helemaal bovenaan rechts in je browservenster staan een vijftal aanklikbare titels. De meest linkse ervan is jouw inlognaam. Als je die openklikt vind je daar "Mijn Instellingen"; daarin kan je uw voorkeuren vinden. Eéntje daarvan is je taalkeuze.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Hartelijk dank Stefaan, 't is opgelost.

 

Verder nog het volgende, maar dat zal eerder door een moderator moeten opgelost worden: blijkbaar ben ik met al die perikelen geabonneerd op de franstalige netweeters onder de naam edu. Dat is heel vriendelijk van die mensen, maar dat is dus een vergissing. Indien mogelijk, verwittig deze en bedank ze in mijn naam voor de moeite.

ward
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ongewenste mails

@edu, zodra je op een thread reageert, abonneeer je je hier automatisch op. Je kan deze instelling wijzigen indien je dat wenst. 

 

Ook jouw abonnementen kan je zelf beheren via het zelfde menu bovenaan waar je jouw instellingen terug hebt gevonden. Hier kan je via 'Mijn abonnementen' alle abonnementen opgelijst terugvinden. Indien je een specifiek abonnement wil opzeggen, open je het onderwerp en kan je bovenaan in het dropdown menu dit aanduiden:

 

Abonnement opzeggen.jpg 

 Lukt het zo?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

'Hier kan je via 'Mijn abonnementen' alle abonnementen opgelijst terugvinden'

 

Bedankt voor de uitleg, maar alle abonnementen vind ik helaas niet terug, er staat zelfs geen enkel abonnement.

ward
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste mails


@edu schreef:

'Hier kan je via 'Mijn abonnementen' alle abonnementen opgelijst terugvinden'

 

Bedankt voor de uitleg, maar alle abonnementen vind ik helaas niet terug, er staat zelfs geen enkel abonnement.


Klik eens op uw inlognaam bovenaan rechts, dan klikken op "mijn instellingen" en dan zie je opnieuw een aantal tabbladen. Uiterst rechts, daar staan dan uw abonnementen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Wou dat ik het u kon laten zien, maar nog steeds niets over een lijst of wat dan ook met "abonnementen" genaamd, i'm verry sory.

 

Dan wat dat bericht betreft over het aanduiden van de oplossing, ook staat onder uw bericht niets waar ik dat zou aanduiden. Ik lijk wel een kluns, maar 't is precies of ik op een ander forum zit.

ward
0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Sorry mensen, ik geef het op, dit forum is om gek te worden, en dan de traagte waarmee je van de ene link naar de andere gaat die zo traag verloopt, adieu Telenet Netweeters. Gooi mij der maar uit zowel de FR talige als de NL.

 

Bedankt allen voor de moeite.

 

Ward

ward
Tags (1)
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ongewenste mails

@edu, dat zouden we uiteraard erg jammer vinden.
Welke browser gebruik je om De Netweters te bezoeken? Je kan best Chrome of Firefox gebruiken. Internet Explorer kan soms bepaalde aspecten anders weergeven. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

Ik gebruik webmail van telenet.

 

Vraag 1: waar duid ik aan dat dat de oplossing is

 

Vraag 2: hoe zet ik een bijvoegsel op het antwoordbericht

 

Vraag 3: waar vind ik 'mijn abonnementen' Heb het gezocht volgens Stefaan zijn uitleg, maar op de bewuste blz. waar ik 'mijn abonnementen' aanklik verschijnt er nada van een abonnement. Daarom dat ik de blz zou willen laten zien, maar dat lukt ook al niet.

 

Vraag 4: hoe geraak ik onmiddellijk bij de laatste post of antwoord nadat ik deze site heb gesloten?

 

Sorry dat ik het zo moet doen, nu hoop ik dat het allemaal opgelost geraakt en ik m'n uiteindelijke vraag kan posten.

ward
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ongewenste mails

Vraag 01Vraag 01

Een aangepast HOSTS-bestand kan ervoor zorgen dat klikken op dit driehoekje geen menu tevoorschijn brengt. Ofwel HOSTS uitschakelen, ofwel eens met een andere browser proberen.

 

Vraag 02aVraag 02a

 

Vraag 02bVraag 02b

 

Vraag 03Vraag 03

Zie hierboven. Ik gebruik een aangepast HOSTS-bestand en dan kan ik onder Firefox inderdaad niet klikken op dat driehoekje.

 

Vraag 04: Door op de grote roze knop BEANTWOORDEN te klikken. Verder maak je standaard een abonnement aan als je iets post. Via abonnementen geraak je dus terug.

 

Tot slot, hoe je iets als oplossing kan aanduiden staat in de sig van de meeste Kraks. Dus dat had je eigenlijk makkelijk zelf kunnen vinden. Wij zijn allemaal gebruikers net zoals jij en de meeste gebruikers kunnen hun weg makkelijk vinden in het forum.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
edu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Ongewenste mails

 

Knipsel.PNG

 

Nu lukt het met Firefox dus wel om een foto te uploaden, maar 'Mijn abonnementen niet, ook niet als ik links op 'Mijn abonnementen' klik.

 

Eveneens staat er bij Stefaan nog geen aanduiding met 'opgelost'.

 

Om alle posts na te zien zo je moeten @ gebruiken of zo iets als ik me herinner, dat lijkt me raar, is dat zo of wat wordt hier bedoeld en hoe werkt het dan wel?

 

Tenslotte, wat bedoelt u met HOSTS uitschakelen?

 

 

 

ward
0 Likes