Beantwoorden
Gilbert
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. It's your ninth party! Goed bezig! On a roll...

Op 16 september stopt Microsoft met bepaalde mail apps

Besten,

Sinds vorige week ontvang ik elke dag de volgende mail van Microsoft

Op 16 september 2024 kunnen apps die minder veilige aanmeldingstechnologiegebruiken, geen toegang meer krijgen tot uw e-mail.

De veiligheid van uw gegevens heeft de hoogste prioriteit bij Microsoft. Om uw account veilig te houden biedtMicrosoft geen ondersteuning meer voor het gebruik van e-mail- en agenda-apps van derden die u vragen u aan temelden met alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw Microsoft-account. Voor meer veiligheid moet u een e-mail- of agenda-app gebruiken waarmee moderne verificatiemethoden van Microsoft worden ondersteund. Als u geen actie onderneemt, hebben uw e-mail-apps van derden vanaf 16 september 2024 geen toegang meer tot uw Outlook.com-, Hotmail- of Live.com-e-mailadres.

Wat moet u doen?

Als u deze e-mail ontvangt, werkt u momenteel met een e-mail- of agenda-app die een minder veiligeverificatiemethode gebruikt om verbinding te maken met uw Outlook.com-e-mailaccount. U moet uw e-mail- enagenda-app van derden upgraden naar een versie die ondersteuning biedt voor moderne verificatiemethoden. 

Microsoft biedt gratis versies van Outlook voor uw pc, Mac en iOS- en Android-apparaten die gemakkelijk kunnenworden gedownload en verbinding kunnen maken met uw e-mailaccount. Door een bijgewerkte versie van eenOutlook-toepassing te gebruiken weet u zeker dat u op de meest veilige manier verbinding maakt.

Hoe kunt u Gmail, Apple Mail of een andere e-mailtoepassing van derden instellen?

Diverse niet-Microsoft-toepassingen hebben hun eigen stappen voor het verbinden met uw Outlook.com-e-mailaccount met moderne verificatiemethoden. Zie ons Help-artikel: Nu moderne verificatiemethoden nodig om Outlook-e-mail te blijven synchroniseren in niet-Microsoft-e-mailapps. Het is echter mogelijk dat u de makers van deze toepassingen om instructies moet vragen. In de meeste gevallen hoeft u alleen uw account te verwijderen enopnieuw toe te voegen met de nieuwste versie van die toepassing om deze voor het gebruik van de moderneverificatiemethoden te configureren.

Ik gebruik Telenet mail , hotmail.com en outlook.com voor mijn mails , begrijp ik goed dat ik geen telenet mails en Hotmails meer vanaf dan ontvang ? Of moet ik een instelling veranderen ? 

Ik gebruik Office 2021 voor Mac met outlook inbegrepen.

Ik versta niets van die mail , wie kan me helpen , veel van die mails mogen echt niet verloren gaan .

Alvast bedank voor alle hulp.

0 Likes
20 reacties
Gilbert
Experienced Meerweter

Bedankt aan iedereen , nu begrijp ik het , in die brief was dekuitleg voor een leek misleidend.

Ik heb alles aan de praat gekregen met de nieuwe gratis outlook. 

Maar nu vraagt Outlook iedere morgend als ik de pc opzet het sleutelhanger wachtwoord van telenet opnieuw in te vullen ?

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn ?

Gilbert
Experienced Meerweter

Bedankt iedereen , nu heb ik een uitleg gekregen dat ook een leek begrijpt. Ik heb de nieuwe gratis Outlook geïnstalleerd , maar nu vraagt Outlook elke keer dat ik de pc aanzet naar de de sleutelhanger voor Telenet , ik vul di dan in , maar de volgende keer dat ik de Pc opzet heb ik weer prijs ,iemand een idee ?

0 Likes
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Als het een melding van MacOS Sleutelhangertoegang is, dan heb je normaal zowel de optie om eenmalig toe te staan als altijd toe te staan (links)

Neem dus die laatste optie.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gilbert
Experienced Meerweter

Helaas ik kan op geen van de 3 klikken

0 Likes
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Normaal moet je je wachtwoord van je MacOS gebruiker ingeven en daarna kan je bevestigen.

Werkt dat niet, dan is er een probleem met je computer, daar kan ik niet meteen mee helpen…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Ik ben op dit ogenblik Office 2021 opnieuw te installeren , hopelijk haalt dat iets uit.

0 Likes