42192
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Besten,
Sinds vorige week ontvang ik elke dag de volgende mail van Microsoft
Op 16 september 2024 kunnen apps die minder veilige aanmeldingstechnologiegebruiken, geen toegang meer krijgen tot uw e-mail. |
De veiligheid van uw gegevens heeft de hoogste prioriteit bij Microsoft. Om uw account veilig te houden biedtMicrosoft geen ondersteuning meer voor het gebruik van e-mail- en agenda-apps van derden die u vragen u aan temelden met alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw Microsoft-account. Voor meer veiligheid moet u een e-mail- of agenda-app gebruiken waarmee moderne verificatiemethoden van Microsoft worden ondersteund. Als u geen actie onderneemt, hebben uw e-mail-apps van derden vanaf 16 september 2024 geen toegang meer tot uw Outlook.com-, Hotmail- of Live.com-e-mailadres. Ik gebruik Telenet mail , hotmail.com en outlook.com voor mijn mails , begrijp ik goed dat ik geen telenet mails en Hotmails meer vanaf dan ontvang ? Of moet ik een instelling veranderen ? Ik gebruik Office 2021 voor Mac met outlook inbegrepen. Ik versta niets van die mail , wie kan me helpen , veel van die mails mogen echt niet verloren gaan . Alvast bedank voor alle hulp. |
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt aan iedereen , nu begrijp ik het , in die brief was dekuitleg voor een leek misleidend.
Ik heb alles aan de praat gekregen met de nieuwe gratis outlook.
Maar nu vraagt Outlook iedere morgend als ik de pc opzet het sleutelhanger wachtwoord van telenet opnieuw in te vullen ?
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn ?
Bedankt iedereen , nu heb ik een uitleg gekregen dat ook een leek begrijpt. Ik heb de nieuwe gratis Outlook geïnstalleerd , maar nu vraagt Outlook elke keer dat ik de pc aanzet naar de de sleutelhanger voor Telenet , ik vul di dan in , maar de volgende keer dat ik de Pc opzet heb ik weer prijs ,iemand een idee ?
Helaas ik kan op geen van de 3 klikken
Ik ben op dit ogenblik Office 2021 opnieuw te installeren , hopelijk haalt dat iets uit.