25.189
netweters
|
155.196
antwoorden
|
21.005
vragen
|
Vandaag al een paar keer aan de lijn gehangen bij Telenet, helaas zonder veel succes.
Sinds een paar dagen krijg ik via outlook geen mails meer binnen via de PC terwijl hier geen wijzigingen zijn aangebracht in de instellingen. Mobiele app & webmail lukt zonder probleem (vandaag reset wachtwoord gedaan en getest).
Ook meermaals account verwijderd en terug toegevoegd, ook dit lukt me niet.
Misschien de gehele outlook applicatie van de pc gooien & opnieuw installeren?
@Master-Magic: 1.2025.702.0. Als ik het goed heb, zou dat de meest recente versie moeten zijn.
Zou een downgrade van de app een oplossing kunnen bieden?
@Master-Magic schreef:@Jeff1979 dit programma gebruikt TLS als optie voor de beveiliging, je zal eens moeten nakijken of je dit hebt geconfigureerd met het email adres van telenet.
Er is blijkbaar een aanpassing geweest (in W11) in TLS waar oudere versies niet meer werken omwille van de veiligheid. Ik heb op Usenet ook SSL errors gekregen in Forté Agent. Dit werd opgelost door een instelling ivm TLS te veranderen.