De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pixel 3: Hoe verwijderde mails terugzetten in Gmail?

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Superweter
Experienced Superweter
De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel! It's your third party!

Benieuwd of hier iemand me zal kunnen helpen. Ik heb zelf al gezocht, maar heb geen oplossing gevonden.

Ik heb een Pixel 3 met Android 10. In de Gmail app heb ik, naast een Gmail account, nog 4 andere accounts ingesteld.

Nu heb ik een probleem met het terugzetten van verwijderde mails. In de Gmail account geen probleem. Ik ga naar Prullenbak, selecteer een of meerdere mails, rechtsboven verschijnen drie puntjes en als in daarop tik, dan kan ik kiezen voor 'Verplaatsen naar...'.

Bij de andere accounts krijg ik dit menu echter niet te zien:

Screenshot_20200628-174815.png

Iemand enig idee hoe in dit gedaan krijg?

Bjørn (sb) | Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Experienced Meesterweter
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@sb 

Ik moet niet naar dat menu zoeken. Die zijn er in alle mailboxen. Ik heb dan maar gezocht naar de manier om ze weg te doen. Niet gelukt.

Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
It's your fourth party! De slimste mens? Dat ben jij. Wat een systeem! Jij #DTV. Goed bezig!

@sb 

Ik beheer in de GMail app enkel de GMail accounts. Voor mijn Telenet accounts gebruik ik de native Samsung app. En daar is het ook naar de prullenbak gaan en verplaatsen naar de inbox.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@sb 

Ik weet niet hoe het zit in gmail, maar in andere mail clients kan je opgeven welke folders weergegeven moete worden en welke gesynchroniseerd moete worden. 

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden