Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Pixel 3: Hoe verwijderde mails terugzetten in Gmail?

Benieuwd of hier iemand me zal kunnen helpen. Ik heb zelf al gezocht, maar heb geen oplossing gevonden.

 

Ik heb een Pixel 3 met Android 10. In de Gmail app heb ik, naast een Gmail account, nog 4 andere accounts ingesteld.

 

Nu heb ik een probleem met het terugzetten van verwijderde mails. In de Gmail account geen probleem. Ik ga naar Prullenbak, selecteer een of meerdere mails, rechtsboven verschijnen drie puntjes en als in daarop tik, dan kan ik kiezen voor 'Verplaatsen naar...'.

 

Bij de andere accounts krijg ik dit menu echter niet te zien:

 

Screenshot_20200628-174815.png

Iemand enig idee hoe in dit gedaan krijg?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Pixel 3: Hoe verwijderde mails terugzetten in Gmail?

@sb 

Ik moet niet naar dat menu zoeken. Die zijn er in alle mailboxen. Ik heb dan maar gezocht naar de manier om ze weg te doen. Niet gelukt.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Pixel 3: Hoe verwijderde mails terugzetten in Gmail?

@sb 

Ik beheer in de GMail app enkel de GMail accounts. Voor mijn Telenet accounts gebruik ik de native Samsung app. En daar is het ook naar de prullenbak gaan en verplaatsen naar de inbox.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Pixel 3: Hoe verwijderde mails terugzetten in Gmail?

@sb 

Ik weet niet hoe het zit in gmail, maar in andere mail clients kan je opgeven welke folders weergegeven moete worden en welke gesynchroniseerd moete worden. 

0 Likes