24798
netweters
|
152771
antwoorden
|
20739
vragen
|
Hebt gij al eens in uw spamfolder gekeken?
Mijn spamfolder van Gmail zit ook behoorlijk vol hoor. Het is wel een feit dat Gmail de spam er netjes tussenuit haalt.
De spamfilter van Telenet is ook nog zo slecht niet momenteel.Nu en dan eens een probleemke met false positives en omgekeerd, maar goed, dat is dan maar zo.
Nooit last van gehad.De laatste maanden gewoon verschrikkelijk veel rotzooi
Nog 2,95 euro om je pakje door te sturen.Pakje Bpost is op komst.Ik zou er nu al een volle aanhanger moeten hier hebben.
Presteer beter in bed.Meerdere keren ontvangen.Dat die afzender zijn vrouw maar eens langs stuurt. Amazon pakje voor jou.Nel Schep wacht op jou,woont in de buurt.
Bestaat helemaal niet,de oplichters.Win 3 jaar gratis Netflix,hou niet van die poppenkast.
Gmail geen enkele spam.
Al die dingen die jij opsomt haalt de spamfilter van Telenet er netjes uit. Staan allemaal in de spam folder.
Wat is dan uw probleem?
Trouwens, ben net eens in mijn Gmail spamfolder gaan kijken. Die staat ook vol met diezelfde dingen. Daarom dat ik vroeg of er niks in uw Gmail spamfolder zit.
Kan Telenet die niet rechtstreeks wissen inplaats van ze in de spamfolder te plaatsen
Ik hoef helemaal geen reclame.
In Gmail vind in geen spam.
@StefaanH @robatoras En dat Gmail uw spam automatisch leegt na 30 dagen en bij Telenet moet je dat zelf doen. Ik krijg tegenwoordig ook niet veel binnen, ze blijven netjes in mijn Telenet spambox en die moet ik met een paar muisklikken ledigen.
Als jij dat persé wil, dan kan je dat zelf arrangeren met een rule.
Let wel, die spam folder dient er eigenlijk voor om u de kans te geven om na te gaan of er toevallig geen false positive in verzeild is geraakt. En ik kan u garanderen, dat gebeurt soms.
Wanneer je dan "spam" automatisch wist ben je die mail dus ook kwijt en je weet het niet eens ...
@robatoras schreef:Kan Telenet die niet rechtstreeks wissen inplaats van ze in de spamfolder te plaatsen
...
Op dit ogenblik lijkt Mijn Telenet niet te werken. Op dit ogenblik te lui om een redelijk recente reactie van mij terug op te zoeken. Dus op basis van mijn herinnering: in mijn Telenet kan je opgeven dat Spam moet gewist worden. Zo houd Telenet iedereen tevree, zij die een rotsvast geloof hebben in de spamfilters en dus direct weg ermee en zij die er minder vertrouwen in hebben en graag de spam eens nakijken om de niet spam op te vissen.
EDIT 19:12 Mijn geheugen is onbetrouwbaar. Wat ik geschreven heb klopt niet.
Je kan een regel maken op spam weg te gooien ( komt ook niet in prullenbak), om spam te verplaatsen naar de folder prullenbak of wat anders. Bij de actie verplaatsen naar spam, blijft devspam daar staan tot je zelf een actie doet.
Inderdaad @janne_man , dat was dan ook de suggestie naar @robatoras toe die ik hier wat hoger maakte.
Met de setting "markeer met [spam] en laat in de inbox staan" gecombineerd met een rule dat alles wat in de inbox staat met [spam] erin naar de prullenbak moet is de klus geklaard. Op eigen risico dus van false positives nooit te detecteren en mee weg te gooien.