41224
netweters
|
17786
gesprekken
|
19215
vragen
|
Sedert een paar dagen kon ik geen e-mails meer versturen via de e-mail app op mijn telefoon.
Telenet zelf kon/wou mij niet helpen aangezien ik met een App werk die 'niet van hun' is. De gewone samsung e-mail-app.
Ik heb mijn account dan eens verwijderd en wil heb opnieuw instellen en er komt steeds op 'kan server(die van telenet dus) niet verifieren'
Kan iemand mij helpen?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Emailaccount
Je probeert allicht met de automatische instellingen (je geeft enkel je e-mailadres en de app doet de rest). Je hebt ook een optie om alles zelf in te stellen. Gebruik die eens. Er gebeurt een controle voor de server inkomende mail (imap of pop3) en een controle voor de uitgaande mail (smtp). Doorgaans zit het probleem bij de uitgaande en wordt er niet het juiste verificatieprotocol gekozen.
Op Maak je mobiele toestel klaar om te surfen, mailen, sms’en, … kan je (naast de server instellingen) ook een stappenplan zien van hoe je het zou moeten instellen op een Samsung Smartphone.
Dit heb ik inderdaad al geprobeerd, maar hij geeft dezelfde foutmelding.
Dat doe ik maar tevergeefs
Als je het stappenplan volgt waar @WG94 naar verwijst, kan je dan eens melden wat je juist ingeeft, en op welk ogenblik je de fout krijgt. Je e-mailadres en wachtwoord hou je uiteraard voor u en deel je niet op dit forum.