Beantwoorden
Nathalie1986
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

Sedert een paar dagen kon ik geen e-mails meer versturen via de e-mail app op mijn telefoon. 

Telenet zelf kon/wou mij niet helpen aangezien ik met een App werk die 'niet van hun' is. De gewone samsung e-mail-app. 

Ik heb mijn account dan eens verwijderd en wil heb opnieuw instellen en er komt steeds op 'kan server(die van telenet dus) niet verifieren'

Kan iemand mij helpen?

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Emailaccount

 

5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

Je probeert allicht met de automatische instellingen (je geeft enkel je e-mailadres en de app doet de rest). Je hebt ook een optie om alles zelf in te stellen. Gebruik die eens. Er gebeurt een controle voor de server inkomende mail (imap of pop3) en een controle voor de uitgaande mail (smtp). Doorgaans zit het probleem bij de uitgaande en wordt er niet het juiste verificatieprotocol gekozen.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

Op Maak je mobiele toestel klaar om te surfen, mailen, sms’en, … kan je (naast de server instellingen) ook een stappenplan zien van hoe je het zou moeten instellen op een Samsung Smartphone.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nathalie1986
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

Dit heb ik inderdaad al geprobeerd, maar hij geeft dezelfde foutmelding. 

Nathalie1986
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

Dat doe ik maar tevergeefs

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung mail-app kan Telenet-server niet verifiëren

 

Als je het stappenplan volgt waar @WG94 naar verwijst, kan je dan eens melden wat je juist ingeeft, en op welk ogenblik je de fout krijgt. Je e-mailadres en wachtwoord hou je uiteraard voor u en deel je niet op dit forum.